גם כשאנחנו אומרים "
סלטים מוכנים ממפעל" אנחנו מתכוונים לסלטים ביתיים, איכותיים וטעימים שיגיעו אליכם לעסק כשהם מוכנים להגשה ולאכילה. את כל הקיצוצים, הטיגונים, הבישולים והערבובים אננו נעשה במפעל הבוטיק שלנו "סלטי גן", שמייצר סלטים ביתיים לעסקי מזון כבר מעל ל-30 שנה. נכון, מדובר בעוד הוצאה, בעוד מקום שצריך להקצות ואולי גם בעוד עבודה. אבל כל אלו יכולים להיות מאוד משתלמים לעסק שלכם. ככה בדיוק
התאמת המוצרים לקהל יעד רחב יותר
המשוואה היא פשוטה: ככל שיש יותר מוצרים, יש יותר לקוחות שיכולים למצוא את עצמם במה שאתם מוכרים. זה לא משנה אם אתם עסק שהוא מעדניה, קייטרינג, מסעדה או בית קפה - ללקוחות שלכם יש טעם שונה ומגוון וככל שיהיה לכם היצע רחב יותר הם יותר יגיעו אליכם. בתפריט הסלטים שלנו ב"סלט יגן" תמצאו מגוון עצום של
סלטים, כולל סלטים "רגילים" או שגרתיים יותר, לצד סלטים מיוחדים ומקוריים.
יצירת סקרנות שמביאה עוד לקוחות
סלטים מיוחדים יכולים להיות, למשל,
סלטי קטניות (קינואה, בורגול, עדשים וכו'), סלטי דגים (טונה, איקרה, דגים מלוחים וכו'), סלטים בטעמים אסייאתיים וכו'. הסלטים האלו מעוררים סקרנות בקרב הלקוחות הקיימים ויכולים בהחלט להביא לקוחות חדשים שיגיעו בגלל הסקרנות לטעמים מיוחדים. חשוב לוודא שהטעם "המיוחד" לא יבוא על חשבון האיכות של הסלט והטריות שלו. הקפידו לבחור ספק סלטים שעומד בתקנות משרד הבריאות ובוחר בקפידה את חומרי הגלם שהוא עובד איתם.
פיתוח בידול תחרותי מעסקים דומים לכם
אחד הדברים שיכולים להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם הוא בידול לעסק. ליצור לעסק שלכם ייחודיות שתצליח להתמודד בתחרות הקשה שיש בעסקי מזון בארץ. בידול הוא הכרחי וסלטים מוכנים בטעמים מיוחדים בהחלט יכולים לתרום לבידול הזה. אל תהיו כמו כולם, אל תגישו את אותם תפריטים עם אותם סלטים, תהיו מיוחדים! ככה יותר לקוחות יבואו אליכם ואולי אפילו יצטרפו למעגל הלקוחות הקבוע שלכם. בסופו של דבר כל זה ישיג גם עלייה ברווחים.