מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

אספקה למסעדות - סלטים, חמוצים, מרקים ומה שבינהם

אנחנו משווקים סלטים, רטבים, ממרחים, מוצרי דגים, חמוצים ועוד מוצרים למסעדות מובילות תוך הקפדה על איכות ותוצאה סופית מושלמת. ככה אנחנו מצליחים לעזור ללקוחות שלנו לייעל את העבודה במסעדה מבלי להתפשר על האיכות ולו לרגע אחד.

ההחלטה לרכוש סלטים או מוצרי מזון מוכנים אחרים למסעדה שלכם היא לא החלטה פשוטה. מצד אחד חשוב לכם לייעל את העבודה במטבח, לחסוך בכסף ובזמן ומצד שני אתם לא מוכנים לוותר על האיכות של האוכל שאתם מגישים. זוהי התלבטות מוכרת ולגיטימית ואנחנו ב"סלטי גן" מצליחים לפתור אותה למסעדות רבות בכל הארץ.

שיווק סלטים מוכנים למסעדות - מוצרים מעולים ואיכותיים

הכנה של סלטים (מבושלים או חיים) ברמה גבוהה ובטעם מדויק מצריכה זמן, מקום במטבח, כוח אדם מקצועי, ציוד מתאים ומתכונים מעולים. אנחנו ב"סלטי גן" עושים בדיוק את זה כבר מעל ל-30 שנים ואנחנו משווקים מגוון עצום של סלטים למסעדות מובילות בכל הארץ. אנחנו נגיע עם הסלטים עד אליכם כשכל מה שיישאר לכם זה לפתוח את הקופסאות ולהגיש. תמצאו אצלנו תפריט עשיר ומגוון של סלטים ביתיים בטעמים מופלאים.

אספקת רטבים, מרקים וממרחים מוכנים למסעדות

לצד סלטים מבושלים וחיים, אנחנו משווקים למסעדות גם רטבים , מרקים וממרחים. כל המוצרים מיוצרים אצלנו במטבח הבוטיק תוך בחירה מוקפדת של חומרי גלם איכותיים. אנחנו מכינים אותם בתהליך ביתי עם כמה שפחות מיכון, מה שמבטיח טעם ומירקם מושלמים. כל המוצרים מאוחסנים בתנאים אופטימליים ומובלים במשאיות קירור על פי תקנות משרד הבריאות לשמירה על טריות מקסימלית כל הדרך אליכם.

יצרן סלטים וחמוצים מומלץ שעובד עם מסעדות

לפני שאתם בוחרים את היצרן שיספק לכם סלטים (או כל מוצר אחר), וודאו שיש לו ניסיון בעבודה מול מסעדות, שהוא ערוך לכמויות כאלה, לזמני אספקה צפופים ולכל מה שמשתמע מעבודה עם מסעדות. הניסיון שלנו מאפשר לנו לספק סלטים וחמוצים ברמה הגבוהה ביותר ולעמוד בלוחות הזמנים הצפופים. אנחנו עובדים מול מסעדות מובילות בארץ ונשמח לעזור גם לכם להתייעל ולחסוך זמן וכסף.