מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

אספקת רטבים למסעדות

כדי שתוכלו לנצל את הזמן וכוח האדם שהתפנה לטובת דברים אחרים בעסק ולשפר את רמת השירות ואת איכות המזון - הנה כמה קריטריונים שכדאי ללכת על פיהם כשבוחרים ספק רטבים למסעדות

כמו בעלי עסקים רבים בתחום המזון גם אתם הבנתם שהדרך היחידה לייעל את העסק מבלי לוותר על האיכות, היא לחפש ספק רטבים מומלץ. כזה שיכין את כל הרטבים אצלו, ישקיע בתהליך הכנה קפדני, יבחר את חומרי הגלם הטובים ביותר, ויישנע אליכם את המוצרים המוגמרים.

מגוון מוצרים עשיר

אם אתם צריכים גם רוטב פיצה, גם רוטב אלף האיים, גם רוטב ויניגרט וגם רוטב מיוחד למנה המיוחדת שלכם כדאי שתמצאו ספק שיכול להכין את כל המגוון הזה. אתם בטח לא יכולים או צריכים להתחיל לעבוד עם כמה ספקי רטבים שונים, מה שיסרבל את התהליך במקום לפשט וייעל את העסק שלכם. בחרו ספק רטבים שמציע מגוון רחב של מוצרים ורצוי אחד שגם יכול לפתח עבורכם מוצרים בהתאמה אישית. רק כך תוכלו באמת לייעל את העבודה במטבח, את רמת השירות ולשדרג את התפריט.

הקפדה על תקנות משרד הבריאות בנושאי אחסון ושינוע מזון

בכל מה שקשור למכירה של מוצרי מזון אסור להתפשר על טריות! זה נוגע גם במטבח של העסק שלכם אבל על אחת כמה במטבח של הספקים שלכם, שם יש לכם הרבה פחות שליטה. חשוב לבחור ספק רטבים שמקפיד ביתר שאת על נהלי משרד הבריאות, על ניקיון, על טריות חומרים, על אחסון ועל שינוע. וודאו שיש לו את כל התעודות הדרושות ושהוא פועל על פי התקן המחמיר ביותר. האחריות בסופו של דבר היא אך ורק עליכם.

שימוש בחומרי גלם איכותיים ורטבים בטעמים מעולים

רוטב מורכב מירקות, תבלינים ומגוון חומרי גלם אחרים שצריך לבחור בקפידה. כדי להגיע לתוצאה של רוטב ביתי בטעם מושלם צריך להקפיד על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר מבלי להתפשר בעניין. אנחנו ב"סלטי גן" מייצרים מגוון מוצרי מזון למסעדות ועסקי מזון אחרים. אנחנו משתמשים בתוצרת חקלאית מקומית ומקפידים לבחור את חומרי הגלם הטובים ביותר למוצרים שלנו. נשמח לייצר עבורכם את הרטבים המעולים שלנו או לפתח ביחד אתכם מתכונים מקוריים לרטבים שדרושים לכם.