מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

בחירת ספקי סלטים ומזון מוכן למעדניות

אנחנו יודעים שמדובר בשינוי מחשבתי גדול, אבל גם אם תקנו אוכל מוכן (מיצרן אחר שהוא לא אתם) לעסק המזון שלכם, זה לא אומר שאתם נותנים ללקוחות שלכם פחות טוב!

לפעמים ההפך הוא הנכון וזה כמובן בתנאי שתמצאו ספקים מעולים לרכוש מהם סלטים ומזון מוכן. כשמדובר על מעדניות רכישת מזון מוכן מספקים חיצוניים היא יותר מוכרת ומקובלת וכאן אנחנו נכנסים לתמונה וכדאי שתכירו אותנו. "סלטי גן" הוא מפעל בוטיק לייצור סלטים, רטבים, ממרחים ועוד מגוון מוצרי מזון. אנחנו עובדים עם מעדניות מובילות בארץ ומספקים להן מזון מוכן ברמה הגבוהה ביותר. אז איך בוחרים ספק סלטים ומזון מוכן מעולה שימלאו את מקררי המעדניה שלכם בכל טוב? הנה כמה טיפים:

ספק סלטים שמכיר את העבודה עם מעדניות ויכול לענות על כל הצרכים שלכם מבחינת מיתוג ואריזה

יש ספקי מזון מוכן שמתמחים בעבודה עם מסעדות, יש כאלו שבתי מלון זו ההתמחות שלהם ואתם צריכים לבחור ספק שמכיר את העבודה עם מעדניות. כדי שיהיה מסוגל לספק לכם את הסלטים והמזון המבוקש באריזות שמתאימות למעדניות! אלו יכולות להיות קופסאות גדולות שתעבירו מהן לכלים שלכם, או אריזות אישיות עם פרייבט לייבל משלכם שתוכלו למכור ישירות ללקוחות. בחירה מדויקת תחסוך לכם זמן רב ותאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של ספק חיצוני שמביא את הסחורה מוכנה להגשה.

שיווק מזון מוכן למסעדות עם הקפדה על תקנות משרד הבריאות לבטיחות המזון

בטיחות המזון שאתם רוכשים צריכה להיות בדיוק כמו זו של המזון שאתם מכינים בעצמכם. זכרו שגם כשאתם רוכשים סלטים מוכנים ומזון מספק חיצוני האחריות על שלומם ובריאותם של הלקוחות מוטלת עליכם. מסיבה זו עליכם לבחור ספק שפועל על פי נהלי בטיחות המזון כפי שנקבעו על ידי משרד הבריאות. זה נכון גם לגבי תהליך הייצור של המזון, גם לגבי האחסון וכמובן שלגבי ההפצה שצריכה להיות במשאיות מקוררות בלבד.

ספק סלטים ומזון מוכן עם תפריט עשיר ומגוון ואופציה לייצור בהתאמה אישית

ספק טוב של מזון מוכן הוא ספק שיש לו הרבה מה להציע לכם! כזה שיש לו תפריט סלטים גדול ושקולע לטעמם של רבים. וודאו שיש לו סלטי חצילים מסוגים שונים (אהובים במיוחד על הקהל הישראלי), סלטים חיים, מבושלים, סלטי קטניות ואפילו סלטי דגים. בנוסף, וודאו שבמידה ואתם זקוקים לפיתוח וגם ייצור של סלטים מיוחדים שאין בתפריט הוא יוכל לייצר לכם אותם.