מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

דגים כבושים וסלטי דגים

בתור בעלים של עסקי מזון עליכם להקפיד על הגשת דגים טריים או כבושים שעומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר. תנו לנו לעזור לכם!

אנחנו מייצרים סלטי טונה במגוון טעמים, דגים כבושים וממרחי דגים (איקרה) תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות וטריות. זה מתחיל משימוש בחומרי גלם טריים, ממשיך באחסון והפצה בתנאים מחמירים ומסתיים רק כאשר הלקוחות שלנו ושלכם נהנים מדגים טריים ואיכותיים בטעמים מופלאים.

כל הטעמים הכי מיוחדים, הדגים הכי אהובים, והסלטים הכי מעניינים שיש מחכים לכם בקטגוריית מוצרי הדגים של סלטי גן! תמצאו כאן סלטי דגים (סלטי טונה במגוון רחב של טעמים כולל אפשרות לפיתוח סלטים בהתאמה אישית), דגים כבושים מסוגים שונים ובשלל תיבולים ועוד. אנחנו משווקים סלטים ומוצרי דגים למסעדות ומעדניות בכל הארץ ונשמח להגיע גם אליכם! אנחנו מקפידים על שימוש בדגים וחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר וכמובן שפועלים לפי נהלי בטיחות המזון המחמירים ביותר של משרד הבריאות. בואו להעשיר את התפריט שלכם!

סלטי טונה ודגים בהתאמה אישית למטבחים עסקיים

הסועד הישראלי מאוד אוהב סלטי טונה והוא אוהב אותם במגוון רחב של טעמים: עם מלפפון חמוץ או בלי, עם מיונז עשיר או דל קלוריות, עם סלרי או בלי, עם תירס, גמבה וכו'. בתפריט סלטי הדגים שלנו תמצאו מגוון רחב של סוגי סלטי טונה שאנחנו מייצרים ללקוחותינו בכל הארץ. לא מצאתם בדיוק את סלט הטונה שאתם צריכים? נשמח לייצר אותו עבורכם! סלטי טונה בהתאמה אישית הם המומחיות שלנו ויש לנו את היכולת לייצר לכל לקוח בדיוק את הסלט שהוא צריך.

שיווק מגשי דגים כבושים מוכנים לאכילה

לצד סלטי טונה עשירים ומגוונים, אנחנו משווקים גם דגים כבושים מסוגים שונים: הרינג, לקרדה, איקרה וסוגים נוספים של דגים כבושים וממרחי דגים. בשיווק של דגים (טריים, כבושים או מעושנים – זה כלל לא משנה) חייבים להקפיד ביתר שאת על נהלי בטיחות המזון וזה בדיוק מה שעומד בראש מעייננו. אנחנו מאחסנים את מוצרי הדגים במקררים תעשייתים עם טמפרטורה מבוקרת ומשנעים אותם ללקוחותינו במשאיות קירור מתקדמות ואיכותיות. רק ככה אנחנו בטוחים שהמוצרים מגיעים אליכם כשהם ראויים לאכילה ברמה הגבוהה ביותר.

מכירת דגים מעושנים בסיטונאות למעדניות ומסעדות

סלמון מעושן הוא המוכר והאהוב, אבל לקוחות חובבי דגים מעושנים יבקשו גם סוגים נוספים. יש לכם לקוחות כאלה? לנו יש בדיוק את מה שאתם צריכים! מגוון סוגי דגים מעושנים ברמה הגבוהה ביותר ובשיווק ישיר עד אליכם. כל מה שיישאר לכם זה להגיש את הדגים בארוחות בוקר, צהרים, ערב, בסנדיביצ'ים וכו'. בואו לטעום את קולקציית הדגים המעושנים שלנו ודאגו להביא למטבח שלכם את הטוב ביותר!