מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ההתמחויות המיוחדות של ספקי סלטים למסעדות

בתור בעלי עסק בתחום המזון חשוב לכם שהתפריט שלכם יהיה איכותי, טרי, מדויק וכן, גם מקורי וייחודי. הרי למה אנשים הולכים למסעדה? כדי לאכול דברים שהם לא יכולים או לא רוצים להכין בבית שלהם. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

אנחנו מספקים לכל המסעדות האלו את הסלטים המיוחדים והמדויקים שהסועדים שלהם כל-כך אוהבים. ברור לנו שאתם יכולים להכין את זה בעצמכם וברור לנו שזה יהיה מעולה. ובכל זאת, זה יגזול מכם זמן רב, כוח אדם מיומן, מקום במטבח וגם הרבה כסף. נשמח לעזור לכם לחסוך את כל אלו מבלי לוותר על תפריט סלטים ייחודי, מקורי ואיכותי בעסק שלכם. הנה חלק מההתמחויות שלנו בתחום סלטים למסעדות.

הכנת סלטים ביתיים בכמויות גדולים למסעדות

המומחיות שלנו היא הכנה של סלטים ביתיים בטעם הביתי והאהוב שכולם כל-כך אוהבים. לכאורה זה נשמע כמו דבר והיפוכו : "הכנה ביתית בכמויות גדולות", אבל אנחנו פיצחנו את השיטה וכבר מעל ל-30 שנה שאנחנו מייצרים סלטים ביתיים, בשיטות הכנה מסורתיות, ובכמויות גדולות במיוחד. אנחנו משווקים למסעדות, מעדניות ועסקי מזון בכל הארץ שנהנים מסלטים ביתיים וטריים בכמויות סיטונאות הדרושות להם.

מגוון סלטים גדול בייצור אישי למסעדות

חשוב לכם שהתפריט שלכם יהיה גדול, עשיר ושהלקוחות שלכם ייהנו משפע. זו בדיוק המומחיות שלנו! מפעל הסלטים שלנו מייצר תפריט עצום של סלטים ביתיים במגוון רחב של טעמים. תמצאו אצלנו עשרות סוגי סלטים טריים או מבושלים ברמה הגבוהה ביותר. זה יחסוך לכם כל-כך הרבה זמן במטבח של המסעדה ותוכלו כך להגיש ללקוחות שלכם שפע של סלטים מעולים.

ייצור סלטים בסיטונאות בהקפדה על בטיחות המזון ותנאי משרד הבריאות

בנוסף לטריות, איכות ושפע גדול של סלטים , אנחנו דואגים שכולם יעמדו בתנאי משרד הבריאות המחמירים ביותר. המפעל שלנו עומד בכל התקנים הנדרשים, החל משלב מיון הירקות, דרך הכנת הסלטים, אחסון ושינוע למטבח שלכם. בריאות הסועדים היא ערך עליון עבורינו ואנחנו דואגים לבטיחות מזון מלאה בכל המוצרים שיוצאים מהמפעל שלנו אליכם.