מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

הובלה בקירור והסטנדרטים שיביאו לכם את הסלטים שלנו באופן הטוב ביותר

שינוע הסלטים הוא מבחינתנו חלק בלתי נפרד מתהליך ההכנה. שינוע לא איכותי ולא מקצועי פוגע במירקם הסלט, בטריות שלו, בטעם שלו וכמובן בבטיחות של מי שאוכל אותו.

להכין סלטים ביתיים בסיטונאות זה לא פשוט, אבל לא מעט יצרנים מצליחים לעשות את זה. הם משקיעים בחומרי גלם משובחים, עובדים לפי מתכונים שהוכיחו את עצמם ומגיעים לתוצרים טובים ומספקים. אבל מה קורה מהרגע שהסלט מוכן ועד שהוא מגיע ללקוח שרכש אותו? לצערנו במקרה הזה אין אחידות ולא כולם מצליחים לשמור על ההישג של הכנת סלטים מעולים, גם אחרי שהם עוברים דרך מהמפעל ועד ללקוח.

אחסון ושינוע על פי תנאים מחמירים ביותר

עוד לפני שהסלטים (ושאר המוצרים) יוצאים מהמטבח שלנו הם מאוחסנים במקררים בטמפרטורה המתאימה, כאשר גם באולם ייצור הסלטים אנחנו מקפידים על טמפרטורה מדויקת. האחסון של הסלטים מתבצע על פי הנהלים המחמירים וכך גם השינוע שלהם. אנחנו מובילים את כל המוצרים שלנו במשאיות קירור שעומדות בסטנדרטים המחמירים ביותר, כך שהמוצרים נשמרים טריים ואיכותיים לאורך כל הדרך. גם במקרה של פקקים ועיכובים שום דבר לא נפגע!

הכנת סלטים תוך עמידה בביקורות של משרד הבריאות

כבר מעל ל-30 שנים שאנחנו מייצרים במפעל הביתי שלנו סלטים ומגוון מוצרים לעסקים בתחום המזון. אנחנו עובדים עם מעדניות, בתי קפה, מסעדות , חדרי אוכל ולקוחות נוספים שיודעים שהם יכולים לסמוך עלינו בכל מה שקשור לבטיחות המזון. נהלי משרד הבריאות עומדים לנגד עיננו כל הזמן ואנחנו עוברים בהצלחה את כל הביקורות הדרושות.

מהשדה ועד למטבח שלכם - מקסימום טריות לאורך כל הדרך

זה מתחיל בבחירת הירקות האיכותיים והטריים ביותר (שמגיעים מתוצרת חקלאית משובחת), ממשיך בתהליך הכנה ביתי ומדויק, באחסון במקררים מקצועיים ומסתיים בהובלה ממשאית הקירור שלנו ישירות למקרר שלכם. לאורך כל הדרך הארוכה הזו אנחנו שומרים על טריות מקסימאלית ועושים מאמצים עילאיים כדי לשמור על הטעם המשובח של הסלט. לפי התגובות של לקוחותינו נראה שאנחנו גם מצליחים. טריות ואיכות הן המילים שמנחות אותנו בעבודתנו ואנחנו לא עושים פשרות בעניין.