מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

חמוצים בסיטונאות - היתרונות של סלטי גן

כשמכינים חמוצים צריך לבוא עם הרבה סבלנות, אהבה וכמובן עם חומרי הגלם הטובים ביותר.

תהליך ההחמצה לוקח זמן וצריך לתת לירקות את התנאים הטובים ביותר כדי שהחמוצים יצאו פריכים וטובים. כמובן שאתם יכולים להחמיץ מלפפונים, כרוב ושאר ירקות במטבח העסק שלכם, אבל אם אין לכם את הסבלנות והתנאים הדרושים לכך, עדיף לרכוש חמוצים בסיטונאות. אנחנו ב"סלטי גן" מתמחים בכבישה והחמצה של ירקות ויש לנו את כל המכשור והתנאים כדי לעשות את זה ברמה הגבוהה ביותר. מתלבטים מאיזה ספק לרכוש את החמוצים שלכם? הנה כמה יתרונות שעומדים לזכותנו.

שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר

חמוצים באיכות גבוהה הם תוצר ישיר של שימוש בחומרי גלם איכותיים. אין מקום להתפשר על ירקות שאינם טריים או על שימוש בתבלינים שאינם איכותיים, שכן זה ישפיע מיידית על הטעם הסופי של החמוצים. אנחנו עובדים מול חקלאים ישראלים שנבחרו בקפידה בזכות התוצרת האיכותית שלהם ובוחרים בקפידה כל מלפפון (או ירק אחר) שנכנס לצנצנות הכבישה שלנו.

החמצת ירקות בסיטונאות בתנאים של מטבח ביתי

מפעלי חמוצים גדולים משתמשים במיכון תעשייתי שמאפשר להם להכין כמויות גדולות של חמוצים, אבל פוגע בטעם. היתרון שלנו ב"סלטי גן" הוא שאנחנו מדמים את תהליך ההחמצה והכבישה לתהליך ביתי ככל הניתן. אמנם זה לוקח לנו יותר זמן ומצריך מאיתנו יותר משאבים, אבל זה מסייע בידינו לייצר חמוצים בסיטונאות בטעמים ביתיים ואיכותיים. הלקוחות שלנו נהנים ממגוון עשיר של חמוצים שמרגיש כאילו ייצרו אותם במטבח ביתי בתנאים אופטימליים.

הקפדה יתרה על טריות בהכנה, באחסון ובשינוע ללקוחותינו

נהוג לחשוב שבגלל שירקות הם מוחמצים הם לא צריכים את אותה הקפדה על טריות, אך למעשה ההפך הוא הנכון. גם חמוצים מוכרחים להישמר בתנאי קירור אופטימליים כדי לשמור על הפריכות והאיכות. המטבח שלנו מצויד במקררים תעשייתים ששומרים על טריות מקסימלית בכל הסלטים והחמוצים שלנו. אנחנו מובילים אותם ללקוחות במשאיות קירור ועומדים בכל התנאים המחמירים ביותר של משרד הבריאות. כשאתם רוכשים חמוצים בסיטונאות מסלטי גן אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר טרי, איכותי בטעם ביתי מושלם.