מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

חמוצים וירקות כבושים

הירקות הטובים ביותר, עשבי התיבול הטריים, תהליך כבישה ביתי ומגוון מוצרים שישדרגו את התפריט שלכם!

מחלקת החמוצים והכבושים שלנו בסלטי גן כוללת חמוצים וסלטים שאף מטבח לא שלם בלעדיהם. כדי להגיע לתוצאה טובה בכל מה שקשור לכבישה דרושים זמן וכלים מתאימים, לנו יש אותם. בחרו את הטעמים שאתם אוהבים וזקוקים להם במטבח שלכם, ואנחנו נדאג לייצר עבורכם חמוצים וסלטים כבושים איכותיים ביותר. תמצאו כאן זיתים, חמוצים, לימונים כבושים (מעולה לכריכים ותבשילים!) וכמובן שגם נשמח לייצר עבורכם מוצרים בהתאמה אישית לצרכים שלכם. אנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר ומקפידים על אחסון ושינוע על פי התקנות המחמירות ביותר בתחום המזון.

הם פריכים, מלאים בטעם, מתאימים לכל סנדביץ', סלט, או מנה עיקרית ויותר מהכל- הם יחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף מבלי שתצטרכו להתפשר על האיכות. בואו להכיר מקרוב את החמוצים והירקות הכבושים של סלטי גן שאנחנו בטוחים שיכבשו גם את ליבכם! בדיוק כמו שעשו לשאר הלקוחות שלנו… כמו כל המוצרים והסלטים שלנו, גם במחלקת החמוצים והכבושים אנחנו משתמשים בירקות טריים מתוצרת חקלאי ארצנו ומקפידים על שימוש בתבלינים וחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מבצעים תהליכי כיבוש והחמצה "לפי הספר" ולא מדלגים על שום שלב. זה בדיוק מה שמשיג את התוצאה הסופית של חמוצים פריכים ומשובחים.

יצרן חמוצים איכותיים למסעדות ומעדניות

זה לא סוד שיש לא מעט מפעלים ויצרנים של ירקות מוחמצים כמו זיתים, מלפפונים, כרוב ואחרים. העניין הוא שלא כולם מצליחים להגיע לתוצאה איכותית כמו במטבח הביתי. הכנה של ירקות חמוצים פריכים שיוצרים ביס מושלם (ולא אלו הסמרטוטיים והעייפים…) מצריכה תהליך כבישה סבלני ומדויק וזה בדיוק מה שאנחנו מקפידים אצלנו ב"סלטי גן". בואו לטעום את הירקות החמוצים שלנו ותראו שאפשר למכור בעסק שלכם חמוצים וירקות כבושים איכותיים ופריכים גם אם לא אתם הכנתם אותם בעצמכם.

שיווק ירקות בסיטונאות כבושים בתהליך הכנה ביתי

לימון כבוש, כרוב כבוש, מלפפונים כבושים ועוד מגוון רחב של ירקות נכבשים אצלנו במטבח הבוטיק של "סלטי גן" מידי יום. אנחנו כובשים את הירקות בתהליך ביתי תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. אנחנו משווקים ירקות כבושים בסיטונאות למעדניות, מסעדות, בתי קפה , חברות קייטרינג ועסקי מזון נוספים. נשמח להגיע גם אליכם!

החמוצים והכבושים שלנו הם הדרך שלכם לחסוך זמן וכסף!

אתם בטח יודעים שבשביל ירקות כבושים וחמוצים פריכים ואיכותיים דרושים זמן וסבלנות. תהליך כבישה טוב הוא כזה שמשתמש בכמויות מדויקות של נוזלי כבישה, כלים מתאימים, מקום ראוי במטבח (לא במקרר בשלב הכבישה), חיתוך מדויק של הירקות ופעולות נוספות שגורמות לתוצאה סופית הטובה ביותר. אנחנו מזמינים אתכם לחסוך את כל השלבים שבדרך וליהנות מחמוצים וירקות כבושים מעולים שיגיעו עד אליכם פריכים ומוכנים לאכילה. ככה חוסכים זמן וכסף מבלי לוותר על האיכות!