מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

טיפים לבעלי מסעדות - כך תבחרו ספק סלטים

אתם גם מגישים אוכל מעולה לטעמם של הלקוחות שלכם. אז איך בוחרים ספק סלטים שבאמת אפשר לסמוך עליו? הנה כמה טיפים:

ההחלטה להיעזר בספק חיצוני לטובת הסלטים (או מוצרים אחרים) בתפריט שלכם היא החלטה לא פשוטה. זה אומר "לשחרר" את האחריות בהכנת הסלטים למישהו אחר אבל להיות אחראים בלעדיים לחוות הדעת ולשביעות הרצון של הלקוחות. מצד שני, זה אומר לחסוך הרבה מאוד זמן בעבודה השוטפת במטבח של העסק, לחסוך מקום במטבח ולאפשר ללקוחות שלכם ליהנות ממגוון גדול בהרבה. כל זה נכון כל עוד בוחרים ספק סלטים מומלץ שיוכל לספק סחורה ברמה שאתם מחפשים ויוכל לתת לכם "שקט תעשייתי" שלא רק שאתם חוסכים זמן וכסף.

לכו עם הפה והעיניים - אין כמו הטעם והמראה של הסלטים כדי לבחור

הדבר הראשון שצריך להנחות אתכם הוא כמובן הטעם של הסלטים. זכרו שאתם אמורים להגיש אותם בעסק שלכם מבלי להוריד את רמת האיכות שלכם. רכישת סלטים מוכנים אמורה לחסוך לכם זמן ועלויות אבל לא יכולה להוריד את האיכות שהרגלתם את הלקוחות אליה. כשאתם באים לבחור ספק סלטים חשוב לטעום את כל המוצרים, להתרשם מהאסתטיקה , מהמירקם ומהטריות. אתם יודעים הכי טוב מה הלקוחות שלכם אוהבים ומה כדאי להגיש בעסק. לא בוחרים ספק סלטים מבלי לטעום את המוצרים שלו! ורצוי לבצע מספר טעימות כדי לוודא שהטעם עקבי ונשמר.

בחרו ספק גמיש שיוכל לייצר לכם בדיוק את מה שאתם צריכים

יש המון ספקי סלטים ומוצרים מוכנים אבל לרובם יש תפריט קבוע שלא ניתן לזוז ממנו מילימטר. בתור בעלי עסק בתחום המזון אתם יודעים כמה הטעם של הלקוחות הוא מגוון ולא אחיד וחשוב שתהיה לכם את היכולת לדייק לטעמם. אנחנו ב"סלטי גן" מציעים לכם את האופציה לייצר עבורכם בדיוק את הסלט שאתם רוצים. תמצאו אצלנו תפריט קבוע אבל כל דבר נתון לשינויים בהתאם לצרכים שלכם. זו הדרך שלכם גם לחסוך זמן במטבח אבל גם להמשיך להביא ללקוחות שלכם בדיוק את מה שהם אוהבים.

וודאו שהספק שבחרתם עומד בתקנים ובנהלים של משרד הבריאות

גם אם אתם רוכשים סלטים מספק במידה והמוצר לא טרי או פגום, האחריות היא עליכם. כל דבר שאתם מגישים בעסק שלכם צריך לעבור בדיקה יסודית ועמידה בנהלי משרד הבריאות וגם אם רכשתם מוצר מוכן, אתם אלו שנושאים באחריות. כשאתם בוחרים ספק סלטים וודאו היטב שהוא עומד בנהלי משרד הבריאות ופועל על פי התקנות המחמירות. זה נוגע גם לגבי הכנת הסלטים, גם לגבי האחסון שלהם וכמובן שגם לגבי השינוע שלהם אליכם.