מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

טעמים חדשניים ולא קונבנציונליים בתחום הסלטים

סלטי גן מביאים לכם את כל מה שחדש בתחום הסלטים, כי זה מה שאנחנו מתמחים בו: סלטים, סלטים, ושוב פעם סלטים!

מה אומרת לכם המילה: "סלט"? אם אתם מתעסקים בתחום האוכל, אם יש לכם עסק לממכר מזון, או שאתם בעלי מלון, מסעדה או קייטרינג אתם ודאי יודעים שכשאומרים סלט, כבר מזמן לא מתכוונים רק למלפפון ועגבניה… סלטים היום הפכו למרכיב מרכזי בכל ארוחה, ולפעמים כמעט ניתן להתבלבל ולחשוב כי מדובר במנה בפני עצמה. סלט יכול להראות לנו כתוספת, ואפילו כמנה עיקרית. המגוון האדיר של הסלטים שיש היום, ושממציאים כל הזמן- הופך את תחום הסלטים למשהו חשוב, ששווה להשקיע בו, כי זהו הדבר הראשון שהלקוחות מחפשים.

שילוב של טעמים שונים ליצירת סלטים מפתיעים

בסלטי גן מבינים, שהיום כולנו מחפשים ריגושים, וכך גם החך שלנו. שילוב נכון של טעמים מנוגדים, יחד עם איזון נדרש- משיגים בדיוק את המטרה הזו. אצלנו תמצאו את המתוק יחד עם המלוח, את החריף יחד עם המתוק, ועוד אינספור שילובים, כשהדגש הוא שמדובר באותו סלט!

שימוש נועז בחומרים מפתיעים שיוצרים סלטים חדשניים

אצלנו מאמינים שסלט יכול להוות מנה בפני עצמה! הסלטים של 2023 כבר לא מכילים רק ירקות, ואינם מוכרחים להיות פרווה! על סלט בשרי שמעתם? מלבד הירקות הבסיסיים שמורכבים לרוב מחסה ומעוד כמה ירקות- סלט יכול להכיל רצועות חזה עוף מוקפץ, פסטרמה, ולחילופין- גבינות שונות, וגם פחמימות- קוסקוס, פסטה, ואינספור תוספות שהופכות את תחום הסלטים למקורי, חדשני, כזה שמפתיע את האורחים והלקוחות בכל יום מחדש!

סגנונות מכל העולם שיוצרים מגוון סלטים מקוריים

היום כולנו מעורבבים, נכון? הפסקנו לחיות בגטו התרבותי שבו האשכנזים אוכלים גפילטע פיש והמרוקאים- חריימה. בתחום הסלטים הדבר ניכר עד מאוד. המטבח הישראלי מכיל בחובו אוסף של טעמים מכל העולם- מהמזרח התיכון, המזרח הרחוק, ארצות אירופה ועוד. בשולחן ישראלי מצוי תוכלו למצוא נציגים קולינריים מכל כנפות תבל. אצלנו במפעל הבוטיק סלטי גן מחדשים ומתעדכנים כל הזמן, והכי חשוב: לא מפחדים לנסות טעמים חדשים ולא מוכרים. מוזמנים להזמין, הלקוחות שלכם לא יפסיקו להחמיא!