מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ייצור מרקים מוכנים למסעדות

הצטרפו גם אתם ללקוחותינו שכבר נהנים ממרקים חמים וטעימים בלי מאמץ.

אנחנו מזמינים אתכם לטעום את המרקים שלנו ולראות שאפשר לרכוש מרקים מוכנים מבלי לוותר על טעמים מופלאים ומוצרים איכותיים. אנחנו מבשלים את המרקים מחומרי גלם טבעיים, בתהליך הכנה מוקפד ובלי קיצורי דרך.

בחורף הסגרירי או בקיץ הלוהט (כשהמזגן מקפיא) מרקים הם מוצר חובה בתפריט שלכם. אנשים אוהבים אותם ומחפשים אותם ואתם, בתור בעלי העסק, צריכים שיהיה לכם תפריט עשיר ומגוון שמכיל גם מרקים. לצד כל היתרונות שיש בתפריט שמכיל מרקים, ברור שזה דורש הרבה זמן הכנה ופינוי מקום ראוי במטבח של העסק שלכם.

זה בכלל לא משנה אם יש שרב בחוץ (ומזגן מקפיא במסעדה שלכם) או שיש יום חורפי וסגרירי. ישראלים אוהבים מרק כמעט בכל מצב והאמת? אנחנו לגמרי מזדהים. יש משהו במאכל הזה שמזכיר את הבית ומתאים בכל מצב. אין לכם אפשרות לבשל מרקים טריים וטעימים במטבח של העסק שלכם? זו עדיין לא סיבה לוותר על תפריט מרקים עשיר. אנחנו כאן כדי לעזור! בין מגוון המוצרים שאנחנו מכינים במטבח הבוטיק שלנו תמצאו גם תפריט מרקים איכותיים ומשובחים שמיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר תוך הקפדה יתרה על טריות , טעם ועמידה בנהלי בטיחות המזון.

יצרן מרקים מומלץ למסעדות ומעדניות

כמו כל ספק אחר שאתם בוחרים למסעדה שלכם גם את יצרן המרקים שלכם צריך לבחור בקפידה. חשוב לוודא שהוא משתמש בירקות וחומרי גלם טריים ואיכותיים , לעבוד לפי מתכון שמתאים להכנה בכמויות גדולות וכמובן לדאוג לשינוע לפי כל הכללים לשמירה על טריות ובטיחות המזון. כבר מעל ל-30 שנים שאנחנו מייצרים מגוון מוצרי מזון למסעדות ומעדניות תוך הקפדה על כל הפמטרים שציינו . בואו לטעום את המרקים שלנו שיחממו את הלב והבטן של הלקוחות שלכם בכל מזג אוויר.

שיווק מרקים בכמויות גדולות למסעדות ומטבחים עסקיים

כישרון בישול הוא חשוב והכרחי אבל לא תמיד הוא מספיק כשמדובר על הכנה של מזון בכמויות גדולות. במקרה הזה נכנסים פרמטרים נוספים כמו תכנון נכון של שימוש בחומרי גלם, תיבול מדויק בהתאם לכמות, בישול בזמן הנכון וכו'. הכנה של מזון בכמויות גדולות היא לא משימה של מה בכך ולא כל בשלן, מוכשר ככל שיהיה, מסוגל אליה. המרקים שאנחנו מכינים במטבח הבוטיק שלנו מתבשלים בסירי ענק בסבלנות הדרושה וכמובן שמחומרי הגלם הכי טובים שיש. יש לנו ידע וניסיון בהכנה ושיווק של מזון בסיטונאות לעסקים וגם במרקים אנחנו מקפידים שכל מה שיוצא מהמטבח שלנו הוא ברמה ובאיכות הטובים ביותר.

מרקים מוכנים למסעדות – לשדרג את התפריט ביעילות מקסימלית!

אין ספק שהכנסה של מרקים לתפריט שלכם הולכת לשדרג משמעותית את הלקוחות שלכם. השאלה שצריכה להישאל היא האם יש לכם את האמצעים לכך. האם יש לכם סירי ענק? כיריים מספיק חזקים? מקום ראוי במטבח להכנה של מרקים בכמויות גדולות? כוח אדם מקצועי? לנו יש את כל אלו ונשמח לעזור לכם להגשים את החלום להגיש מרקים בעסק שלכם. המרקים יגיעו אליכם בשינוע במשאיות קירור מוכנים לחימום והגשה. זה הזמן לשדרג את התפריט מבלי לעבוד קשה יותר!