מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ייצור סלטים בסיטונאות - תנו לנו לפנות לכם משאבים (זמן, כח אדם, מקום)

ייצור סלטים בסיטונאות - אנחנו עושים את זה כבר עשרות שנים ומסייעים למאות עסקים להתייעל מבלי לוותר על האיכות. נשמח לעמוד גם לשירותכם!

אי אפשר בלי סלטים. הם משמשים כמנות פתיחה, מלווים מנות עיקריות, הם טובים בסנדביץ' ולפעמים הם אפילו המנה העיקרית עצמה. כל בעל עסק בתחום המזון יודע שסלטים הם פריט הכרחי בכל תפריט, אבל שגם ההכנה שלהם מצריכה לא מעט כסף, כוח אדם ומשאבים. הכנת סלטים איכותיים בסיטונאות היא המומחיות שלנו בסלטי גן.

חיסכון משמעותי בזמן וכסף

אז למה לכם לקנות סלטים מוכנים בסיטונאות? ובכן, הסיבות לכך הן באמת רבות אבל המשמעותית שבהן היא החיסכון העצום בזמן. כשאתם רוכשים סלטים מוכנים אתם יכולים לוותר על זמן ההכנה שלהם (שעשוי להיות ארוך במיוחד) ולחסוך כך הרבה מאוד כסף. זמן שווה הרבה מאוד כסף וכשאתם מקבלים מוצר איכותי מוכן לשימוש אתם יכולים "לדלג" בקלות על שלבי ההכנה מבלי לוותר על הגשה של סלטים בריאים ואיכותיים.

צמצום כוח אדם ותיעולו לצרכים אחרים בעסק שלכם

החיסכון בזמן ובכסף מוביל באופן ישיר לחיסכון בכוח אדם. צמצום כוח אותם למינימום הדרוש הוא, כידוע, הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף ובאמצעות רכישת סלטים מוכנים אתם בדרך הנכונה לשם. כשאין צורך בהכנה של הסלטים לעסק שלכם אין צורך בעובדים שיעשו זאת ואפשר להעסיק אך ורק את כוח האדם הדרוש. הסלטים שלנו מופצים במשאיות קירור ובתנאים קפדניים ביותר שיבטיחו לכם מוצר איכותי, טעים ומזין מבלי להקצות כוח אדם לכך.

חיסכון ברכישה והפעלה של מיכשור וניצול חכם של המקום במטבח שלכם!

כדי להכין סלטים טובים צריך קוצץ ירקות, מטגנת, אמצעי בישול , אידוי ואפייה ועוד לא מעט מיכשור וכמובן שגם מקום רב במטבח. לנו ב"סלטי גן" יש את כל מה שדרוש כדי להכין מגוון רחב במיוחד של סלטים ביתיים ואנחנו מקפידים לחדש את המיכשור והאמצעים שלנו כל הזמן. תנו לנו להכין לכם את הסלטים וחסכו כך מקום רב במטבח שלכם, כמו גם עלויות משמעותיות של רכישת הציוד הדרוש. ניתן לבחור מבין נבחרת הסלטים שלנו אך גם ליצור ביחד איתנו סלטים שמותאמים בדיוק לצרכים שלכם. ככה מתייעלים היום!