מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ייצור סלטי איכות ביתיים

בשורה התחתונה - כשתטעמו תבינו שאין שום סתירה בין ייצור במפעל לבין טעם ואיכויות של הכנת סלטים ביתית

הישראלים אוהבים סלטים, והרבה מאוד מהם. הם אוהבים "לפתוח שולחן" עם סלטים, לאכול אותם לצד העיקרית, הם אוהבים אותם כעיקרית עצמה, בפיקניקים, באירועים שמחים וגם עצובים (לא עלינו) ובאמת שבכל מקום. סלטים הם חלק מהדנ"א שלנו ובתור בעלי עסקים בתחום המזון אתם וודאי רואים את זה בבירור. אתם בטח גם יודעים שאי אפשר לעבוד על הלקוח הישראלי בעניין איכות, וסלט לא טוב לא יעבור אצל אף אחד. איכות היא מילת המפתח אצלנו ב"סלטי גן" ומה שמנחה אותנו לאורך כל הדרך. נשמח לייצר עבורכם מגוון סלטי איכות שיעשירו לכם את התפריט ויאפשרו לכם להגיש ללקוחותיכם את הטוב ביותר.

סלטים בסיטונאות בהכנה ביתית

המילה "סיטונאות" מרתיעה לא פעם וגורמת להרגשה של ייצור מסחרי שנשען רק על מכונות ונטול כל רגש. אלא שאצלנו בסלטי גן אנחנו מקפידים על ייצור סלטים בתהליך הכנה אותנטי ומוקפד שקורה כמו במטבח ביתי מסורתי. אנחנו "מטפלים" בכל סלט באהבה וברגישות ומדמים במפעל שלנו הכנה ביתית איכותית. זה מה שגורם לסלטים שלנו להרגיש כאילו הם יצאו ממטבח קטן בדירה וזה מה שיוצר את הטעם המיוחד שלהם. אז כן, אנחנו מייצרים סלטים בכמויות גדולות שמגיעים לעסקי מזון בכל הארץ, אבל האיכות נשמרת בכל סלט וסלט.

ספק סלטים מוכנים מומלץ

בחירה של ספק סלטים לעסק שלכם חשובה כמו בחירה של מנהל משמרת, מלצרים או טבח. יצרן הסלטים שתבחרו ישפיע על תדמית העסק וכמובן שגם על הרווחים ולא כדאי להקל ראש בבחירה הזו. חשוב לבחור מפעל סלטים שיש לו תפריט עשיר ומגוון, כזה שיכול לפתח עבורכם את הסלטים והמוצרים שמתאימים לעסק שלכם ואהובים על הלקוחות שלכם, מפעל שמקפיד על נהלי משרד הבריאות ועומד בכל התקנים, וכמובן אחד שמשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. אמנם אין הספק מעיד סלטו, אבל אנחנו עומדים בכל הדרישות האלו. נשמח ללוות אתכם!

שיווק סלטי איכות למסעדות

כבר למעלה מ-30 שנים שאנחנו מייצרים סלטים וגם מבצעים אספקה למסעדות ומעדניות, בתי מלון, חדרי אוכל ומגוון עסקי מזון נוספים. יש לנו תפריט גדול במיוחד שפותח לאורך השנים ונשען על חומרי גלם מעולים ומתכונים אהובים. המטבח שלנו עומד בכל תקנות משרד הבריאות ואנחנו מקפידים ביתר שאת על טריות, איכות וכמובן אחסון ושינוע באמצעים מתקדמים וחדשניים.