מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ייצור ריבות מיוחדות

אם כשאתם חושבים על ריבות אתם חושבים על ריבת תות, משמש או תפוזים, הגיע הזמן שתתחילו לחשוב מחוץ לקופסה!

ריבות יכולות להיות ממגוון חומרי גלם ובהחלט לא רק מפירות ואנחנו בסלטי גן מציעים לכם מגוון ריבות מיוחדות שישדרגו כריכים, תבשילים, מאפים וכל מה שתכינו. את הריבות שלנו אנחנו מייצרים מחומרי גלם שנבחרו בקפידה בתהליך הכנה קפדני שנותן כבוד לכל ריבה וריבה. תמצאו אצלנו ריבות בצל לבן או סגול , ריבות צ'ילי ומוצרים נוספים, כולל כאלו שניתן לפתח בהתאמה אישית לצרכים שלכם. השימוש בריבות שלנו יחסוך לכם זמן, כסף ומקום במטבח מבלי לוותר על מוצרים איכותיים!

ריבות הן מוצר חובה במטבח של העסק שלכם! הן משדרגות כריכים, מאפים, ארוחות בוקר ואפילו מתאימות סתם ככה לנשנוש עם כפית. הכנה של ריבה, ואת זה אתם בטח יודעים, מצריכה זמן וסבלנות וזה לא דבר של מה בכך. התהליך מתחיל מבחירה של פירות מתאימים, בישול איטי ומדויק, אריזה בצנצנות מתאימות וצינון. יש לכם את הזמן והמקום במטבח? לנו יש! ונשמח לספק לכם ריבות מיוחדות בייצור עצמי שלנו. כמו שאר המוצרים שלנו, גם הריבות שלנו מיוצרות מחומרי הגלם הטובים ביותר על פי מתכון מושלם שהגענו אליו לאחר ניסיונות רבים.

יצרן ריבות בסיטונאות למסעדות ומעדניות

יש המון יצרני ריבות ביתיות שמוכרים את תוצרתם אבל הבעיה מתחילה ברגע שמחפשים יצרן ריבות בסיטונאות. אמנם גם כאלה יש לא מעט, אבל האיכות של הריבות האלו היא בדרך כלל פחות טובה. הכנה של ריבות בכמויות גדולות היא לא דבר קל בהכרח ולפעמים האיכות והטעם נאבדים בדרך. אנחנו ב"סלטי גן" שמנו לנו למטרה לשמר את האיכות והטעם גם כאשר אנחנו מייצרים בסיטונאות. אנחנו מקפידים על חומרי הגלם הטובים ביותר, שימוש בציוד מתקדם ובישול מדויק וסבלני, ללא כל קשר לכמות. בואו לטעום את הריבות שלנו!

שיווק ריבות מיוחדות מירקות וחומרי גלם מיוחדים

ריבות תות, מישמש או שזיפים יש בשפע ואין לנו כוונה לזלזל בהן לרגע. אבל מה לגבי ריבות מיוחדות שלא טועמים או פוגשים בכל יום? האם אתם דואגים להביא ללקוחות שלכם מוצרים ייחודיים שלא פוגשים כל יום? אצלנו תמצאו בדיוק את זה! אנחנו מייצרים ומשווקים מגוון ריבות מיוחדות כמו למשל ריבת בצל לבן, ריבת בצל סגול, ריבת צ'ילי וריבות נוספות שכדאי לכם לטעום במהרה. הריבות האלו משדרגות כל כריך או מנה וממש כדאי לדאוג שהם יהיו אורחי קבע בתפריטים שלכם.

ייצור ריבות בהתאמה אישית לעסקים

יותר סוכר או פחות סוכר, טעם כזה או אחר, עם תיבול מיוחד וחזק או בטעמים יותר עדינים ובקיצור : כל מה שאתם צריכים! אתם תספרו לנו איזה ריבות אתם מחפשים וביחד נפתח את המוצר הדרוש לכם. ייצור ריבות וסלטים בהתאמה אישית זו המומחיות שלנו ואנחנו כאן כדי שאתם תקבלו בדיוק את המוצר שאתם צריכים למטבח העסק שלכם.