מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

יצרני סלטים למעדניות

כל מעדניה שמכבדת את עצמה צריכה להחזיק מגוון עשיר של סלטים. סלטי טונה חייבים להיות בה, כך סלטי חצילים בכמה טעמים שונים, סלטי ביצים? ברור!

ואם יש אפשרות אז גם רצוי שיהיו סלטי קינואה, סלט טורקי, מטבוחה, סלט אבוקדו ועוד כמה טעמי סלטים אהובים. ברוב המעדניות אין מטבח כל-כך גדול שיכול להוציא כמות נכבדת של סלטים ולכן הן נעזרות בשירותיו של יצרן סלטים מקצועי ואמין. אנחנו ב"סלטי גן" מייצרים עשרות סוגי סלטים כאשר בין לקוחותינו הוותיקים תמצאו מעדניות בכל הארץ. אנחנו לא מחזיקים מלאי ומייצרים בכל בוקר את ההזמנה כדי שתגיע למעדניה כשהיא טרייה ואיכותית במיוחד.

סלטים מוכנים למעדניות

אפשר להגיד די בבירור שמעדניות הן הטרנד החם של שנת 2020-2021 . בזמן שמסעדות רבות היו סגורות בגלל הקורונה, המעדניות פרחו ושגשגו והיוו אלטרנטיבה מצוינת למי שרצה אוכל מבושל ואיכותי אבל לא רצה להכין אותו בעצמו. הצטרפו גם אתם לכל המעדניות שכבר גילו את "סלטי גן" ומציעות ללקוחותיהן מגוון שלטים מוכנים ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו משתמשים בחומרי גלם משובחים ועל תהליך הכנה מדויק שמוליד סלטים בטעמים מעולים. ניתן לבחור מבין תפריט הסלטים שלנו או לספר לנו על הצרכים שלכם ואנו נדאג לפתח לכם בדיוק את הסלט שאתם מחפשים.

שיווק סלטים ביתיים

בשורה התחתונה כולם מחפשים סלטים בטעם של בית. מטבוחה שבושלה כמה שעות טובות, חצילים שהתייחסו אליהם באהבה, סלט ביצים שטופל באופן אישי ועוד כמה סלטים אהובים בטעמים ביתיים. היתרון שלנו הוא שאנחנו מצליחים לשחזר את הטעם הביתי אצלנו במפעל ומשווקים לעסקי מזון סלטים מוכנים כמעט כמו בבית. אנחנו עומדים בכל הסטנדרטים שנקבעו על ידי משרד הבריאות (הן בשינוע והן באחסון חומרי הגלם), ומביאים ישירות אליכם מוצרים מעולים באיכות הגבוהה ביותר.

קניית סלטים במעדנייה - הבחירה של הישראלים!

יש שיגידו שאי אפשר לקנות סלטים מוכנים בטעם של בית ויש את אלו שכבר גילו שאפשר וחוסכים המון זמן וכסף. המעדניות בארץ מציעות מבחר עשיר במיוחד של סלטים והלקוחות קונים אותם באהבה גדולה. כך הם מצליחים להביא אליהם הביתה את הטעמים האהובים עליהם מבלי לעבוד קשה מידי. אם גם אתם נמצאים בתחום המעדניות, כדאי שתכירו את קולקציית הסלטים והממרחים שלנו שהולכת לשדרג לכם את ההיצע ולהפוך להיות מוצרים אהובים על הלקוחות שלכם.