מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ירקות כבושים שלא חשבתם שניתן להשיג בסיטונאות למסעדות ומעדניות

אתם בתעשיית המזון, מצפים מכם בכל יום מחדש להיות הכי טובים שלכם ובאותו הזמן לגוון, להשתפר, להמציא טעמים ומנות חדשות. האמת שזה לא פשוט.

הישראלים אוהבים ירקות כבושים וחמוצים מכל הסוגים, בכל מנה יש את הצורך להגיש אותם, כל מעדניה רוצה למכור ירקות כאלו המיוחדים רק לה, לנו יש את הפתרון המושלם עבורכם, ירקות כבושים שלא חשבתם שניתן להשיג בסיטונאות למסעדות ומעדניות.

תפתחו את הראש לטעמים חדשים שלא תמצאו בשום מקום אחר

בעלי מסעדות ומעדניות, אתם לא צריכים לקחת את כל העומס על הכתפיים שלכם, אנחנו נפתור לכם את הבעיה אם היא מפריעה לכם. אנחנו מספקים שפע של ירקות כבושים במתכונים מיוחדים ורמת פריכות שאין לה מתחרים. אצלנו כל ירק נבחר בקפידה כך שהמוצרים שלנו ישדרגו את המנה שלך. הלקוחות שלך יבקשו את המוצרים שלנו, כי לאיכות אין תחליף, גם לא במלפפונים חמוצים.

אנחנו מספקים ירקות כבושים למסעדות ומעדניות

מה בעצם כוללים הסלטים והירקות הכבושים שלנו ? כמובן כל הירקות הרגילים שכולם מכירים, זיתים, מלפפונים, לימונים ומגוון סלטים כבושים, אבל אנחנו יודעים להתאים עבורכם את הטעם שהוא הטעם שלכם, בעזרת חומרי הגלם הכי טובים, הידע שנצבר והכי חשוב הרבה אהבה, המוצרים שלנו הם התוספת המושלמת למעדניה או המסעדה שלכם. המגוון של המוצרים שלנו רחב ועשיר ותוכלו למצוא בו ירקות כבושים בצורות וטעמים שונים, אבל אם בכל זאת חסר לכם משהו, אנחנו נהיה גאים ושמחים לייצר עבורכם את המוצרים שאתם צריכים שיהיו בהתאמה אישית עבורכם כך שאת הטעם שלכם לא ימצאו בשום מקום אחר.

ירקות כבושים ואיכותיים הם כאב ראש, תשאירו את זה לנו

כבר הבנתם שאנחנו רוצים להיות מכשיר עזר עבורכם, אבל אנחנו עושים זאת מתוך ההבנה באיכויות הנדרשות על מנת לספק מוצרים מעולים. אנחנו יודעים שכל אחד רוצה את המוצר הכי טוב עבור הלקוחות שלו, אבל האם יש לכם את הכלים לספר להם את מה שהם מבקשים? אצלנו יש את כל התנאים הדרושים לייצר מוצרים מצוינים. הציוד שלנו מותאם בדיוק עבור המשימות הללו, הכלים הייעודיים למשימת הכבישה, כוח אדם מיומן המכיר את העבודה, האפשרות לתת לירקות לנוח בטמפרטורה המתאימה עם אור השמש הדרוש. ירקות כבושים הם ככל הנראה לא המיקוד העיקרי שלכם, נשמח לעזור לכם לטפל בו.