מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים מוכנים למעדניה

המעדניות היו כאן כמעט תמיד, אבל בשנה האחרונה יש יותר ויותר מהן ואפשר להגיד שהן צצות כפטריות אחרי הגשם.

אולי זו הקורונה שצימצמה את אפשרויות האכילה בחוץ והגבירה את הצורך בהכנת אוכל בבית, ואולי זו פשוט העובדה שאנשים רוצים לאכול טוב ואיכותי גם בבית שלהם ולא רוצים להתפשר. צמד המילים "טוב ואיכותי" הוא למעשה המהות של המעדניות וכל מה שנמכר שם צריך לדבר בשפה הזו. זה נכון לגבי תבשילים, מאפים וכמובן שגם סלטים מוכנים. מטבח הבוטיק שלנו ב"סלטי גן" מייצר סלטים למעדניות בכל הארץ ונשמח לעשות זאת גם עבורכם!

תפריט סלטים מוכנים עשיר ומגוון

סלטים הם כבר מזמן לא רק ירקות ובין תפריט הסלטים שלנו תמצאו מוצרים מגוונים כמו: סלטי קטניות (קינואה, בורגול וכו'), סלטי חומוס וטחינה, סלטי טונה במגוון טעמים, סלטי ביצים, סלטים מבושלים, ממרחים ועוד ועוד… ניתן לבחור מבין התפריט הקיים את הסלטים שתמכרו אצלכם במעדניה, או שתוכלו להגיד לנו מה בדיוק חסר לכם ואנחנו נפתח מתכון מותאם ונייצר לכם סלטים בהתאמה אישית.

סלטים מוכנים איכותיים וטריים

כבר דיברנו על זה שבמעדניה צריכים להימכר רק דברים איכותיים? ובכן, זה נכון גם לגבי חומרי הגלם שמהם מכינים את הסלטים במעדניה. זה מתחיל בבחירה מוקפדת של ירקות , קטניות ותבלינים, וממשיך בתהליך בישול והכנה מדויק שקרוב ככל הניתן לזה שמתרחש במטבח הביתי. אנחנו משתמשים בירקות מתוצרת חקלאית משובחת ומייצרים את הסלטים שלנו בידיים, בדיוק כמו פעם.

סלטים מוכנים בפיקוח משרד הבריאות

סלטים מוכנים בטעמים מעולים זה חשוב, אבל זה לא מספיק. בתור עסק לממכר מזון, אתם וודאי מכירים את החשיבות של הקפדה על נהלי בטיחות המזון. כשאתם בוחרים יצרן סלטים וספקים שיעבדו אתכם עליכם מוטלת האחריות לוודא שהם עומדים בנהלי משרד הבריאות המחמירים. הן מבחינת אחסון חומרי הגלם והסלטים המוכנים, והן מבחינת שינוע המוצרים ללקוחות. יש להקפיד על שינוע במשאיות קירור ייעודיות להובלת מוצרי מזון. כל שינוע אחר יפגע בטריות ובאיכות הסלטים ועלול, חלילה, לגרור נזקים בריאותיים ללקוחות שלכם.