מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים מיוחדים בייצור מותאם לפי הזמנה

אנחנו ב"סלטי גן" הבנו שלכל עסק בתחום המזון יש צרכים אחרים ולכל קהל של לקוחות יש טעם אחר. סלט שמתאים לאחד לא יתאים לאחר גם אם מדובר בסלט אהוב וטעים במיוחד. בדיוק בגלל זה אנחנו מציעים ייצור סלטים מותאם לפי הזמנה. אנחנו מזמינים אתכם לספר ולתאר לנו בדיוק מה אתם מחפשים וביחד נפתח בדיוק את הסלט שאתם צריכים.

יש הרבה יצרני סלטים בסיטונאות אבל לרובם יש תפריט קבוע שלא ניתן לשינוי. זה אומר שאתם צריכים לקחת את הסלטים "כמו שהם" וגם אם אתם או הלקוחות שלכם לא התחברתם לטעם מסוים או זקוקים למשהו אחר, ברוב המקרים לא תוכלו לשנות את המוצר.

ייצור סלטים בהתאמה אישית

יש לנו תפריט סלטים קבוע והוא אפילו אהוב במיוחד על לקוחותינו הרבים. לצד אותו תפריט קבוע אנחנו מציעים אופציה של פיתוח וייצור סלטים מותאמים אישית. לא מצאתם בתפריט הקבוע שלנו בדיוק את המוצר שאתם צריכים? אנחנו כאן כדי להקשיב ולייצר לכם אותו במיוחד. בואו והצטרפו לכל לקוחותינו שכבר נהנים מסלטים איכותיים, טריים וטעימים שיוצרו במיוחד עבורם ועל פי הבקשות שלהם. בין לקוחותינו תמצאו מעדניות, מסעדות, בתי קפה, בתי מלון ומטבחים עסקיים בכל הארץ.

שינוי סלטים מתפריט קבוע של יצרן סלטים בסיטונאות

אופציה נוספת שאנו מציעים היא שינויים בתפריט הסלטים הקיים שלנו. זה אומר שאם אהבתם את סלט הטונה שאנחנו מייצרים אבל אתם רוצים להוסיף לו מרכיב או להשמיט ממנו אחד, זה לגמרי אפשרי! כך למשל נוכל לייצר עבורכם במיוחד את סלט הטונה שלנו עם או בלי סלרי וכו'. אנחנו מאפשרים לערוך שינויים בתפריט הקבוע שלנו וכל זה כדי שתמצאו בדיוק את הסלטים שאתם מחפשים.

יצרן סלטים מומלץ עם אופציה לפיתוח סלטים מותאמים אישית

גם אם מצאתם יצרן סלטים שאתם מתחברים לטעמים שלו ולתפריט שלו אבל אין לו אופציה של פיתוח סלטים בהתאמה אישית, אנחנו ממליצים לכם לשקול את שיתוף הפעולה איתו. אין לדעת מתי בעתיד תזדקקו לסלטים מותאמים בהזמנה ורצוי שליצרן שאתם עובדים איתו תהיה אופציה כזו. כמו כן יצרן סלטים מומלץ הוא כזה שמשתמש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, מקפיד על תהליך הכנה ביתי ועומד בתקני בטיחות המזון המחמירים ביותר. אנחנו עומדים בכל הפרמטרים ומזמינים אתכם לבוא ולהתרשם!