מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים מיוחדים למסעדות

בראש שלכם מתרוצצים המון רעיונות לגבי הסלטים שיוגשו במסעדה שלכם אבל בפועל זה קצת יותר קשה לבצע. צריך מקום הכנה ראוי במטבח שגם ככה אין בו מספיק מקום

צריך טבחים מקצועיים ומסורים שגם ככה לא פשוט למצוא וצריך הרבה זמן פנוי להכנה שגם ככה אתם קצרים בו. אז במקום לוותר על הרעיונות והחלומות שלכם על סלטים שאתם יודעים כמה הלקוחות שלכם יאהבו וכמה שהם יתאימו לתפריט המסעדה, תשמשו בנו! לנו יש מקום במטבח, חומרי גלם מעולים, כוח עבודה מקצועי ועשרות שנים של ניסיון של ייצור סלטים למסעדות, למעדניות, לחברות קייטרינג ולמטבחים עסקיים.

פיתוח וייצור סלטים בהתאמה אישית למטבחים של מסעדות

יש הרבה יצרנים של סלטים למסעדות אבל לרובם יש תפריט קבוע שממנו אתם יכולים לבחור את המוצרים שאתם צריכים. הבעיה מתחילה כשאתם מחפשים סלט ייחודי שלא נמצא בתפריט או שאתם רוצים להוסיף/להשמיט רכיבים מסלט קיים. כאן "סלטי גן" נכנסים לתמונה! מעבר לתפריט סלטים עשיר ומגוונים אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את האופציה של פיתוח סלט בהתאמה אישית לצרכים שלהם. ביחד נפתח את המתכון המושלם ונדאג לייצר לכם אותו מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. החלומות והרעיונות שלכם הולכים להתממש ולהתגשם.

שיווק סלטים טריים ואיכותיים למסעדות

כבר מעל ל-30 שנה שבמטבח של "סלטי גן" מייצרים ומשווקים סלטים ומוצרים נוספים ללקוחות עסקיים ברחבי הארץ. בין לקוחותינו נמנים מסעדות מובילות, בתי קפה, מעדניות, מטבחים של אולמות אירועים ועוד. סוד ההצלחה שלנו הוא שימוש בחומרי גלם טריים ומשובחים והקפדה יתרה על תהליך הכנה ביתי ככל הניתן. זה מה שיוצר לסלטים שלנו את הטעם המיוחד והאהוב.

תפריט סלטים עשיר בסיטונאות

הכנה של סלטים בכמויות גדולות במיוחד (סיטונאות) היא לא משימה פשוטה בהכרח וגם הבשלן הטוב ביותר עשוי להיכשל בה. זה מצריך כלים מיוחדים, מקום ראוי במטבח, חומרי גלם ותבלינים בכמויות גדולות והכנה מדויקת ומתוכננת. במטבח שלנו מכינים מידי יום כמויות סיטונאיות של מגוון סלטים , רטבים, ממרחים ומוצרים נוספים. כל ההכנה מתבצעת במטבח שלנו תוך הקפדה על טריות ובטיחות המזון ושיווק במשאיות קירור מיוחדות ששומרות על המזון עד אליכם.