מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

שימושים של מסעדות ברוטב פיצה מוכן

אמנם קוראים לו "רוטב פיצה" אבל האמת היא שהוא משמש לעוד כמה סוגי מאכלים וממש לא רק לפיצה.

מדובר למעשה ברוטב שמיוצר מעגבניות טריות, מבושל בסבלנות ובדיוק, נטחן היטב ומתובל באורגנו וחומרי תיבול אחרים. כדי להכין רוטב פיצה איכותי ומדויק צריך מיכשור מתאים, מקום במטבח, מתכון מעולה ובעיקר הרבה סבלנות. זה לא רוטב שמכינים בדקה או שתיים וכדי שהוא יצא באמת כמו באיטליה צריך זמן. לנו יש את הזמן הזה! ובדיוק בגלל זה אנחנו מייצרים באהבה רטבי פיצה איכותיים לעסקי מזון ברחבי הארץ. הרטבים שאנחנו מייצרים הם מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר שיש ואנחנו מקפידים על תהליך בישול מסורתי וסבלני. אנחנו משווקים למעדניות, פיצריות, מאפיות, מסעדות ומטבחים מוסדיים ברחבי הארץ שעושים עם רטבי הפיצות שלנו מגוון שימושים. הנה חלק מהם

רטבי פיצות מוכנים לפיצריות

כמובן שהשימוש הראשוני והמוכר של רוטב פיצה הוא לטובת פיצה... בפיצריות ברחבי הארץ תמצאו את רוטב הפיצה של "סלטי גן" שמגיע אליהן במשאיות קירור מתקדמות תוך הקפדה על כל נהלי משרד הבריאות. פיצריות שהחליטו להשתמש ברטבי פיצה מוכנים שלנו נהנות מחיסכון משמעותי בזמן ובכסף וכל זה מבלי להתפשר על האיכות. רוטב לפיצה הוא חשוב בדיוק כמו הבצק והתוספות ואסור להתפשר לרגע על האיכות שלו.

רוטב פיצה איכותי למאפים ולטוסטים

בין מגוון לקוחותינו תמצאו לא רק פיצריות מעולות אלא גם שלל מאפיות שעושות ברטבי הפיצה שלנו שימושים שונים. זה יכול להיות סמבוסקים בטעם פיצה, בורקס פיצה, או מאפים אחרים שרוטב הפיצה שלנו משדרג אותם ברגע אחד. אנחנו משווקים רטבי פיצה איכותיים בסיטונאות ונשמח להגיע גם אליכם. אם אין לכם את הזמן , המקום וכוח האדם כדי להכין אצלכם במטבח רוטב פיצה איכותי, אל תעשו את זה! אנחנו כאן בשבילכם.

רטבים מוכנים לפיצות ופסטות

זה נכון שקוראים לו רוטב פיצה אבל בסופו של דבר הוא מורכב מעגבניות, שום, ועשבי תיבול ולכן הוא משמש רבים גם כרוטב לפסטה. מסעדות רבות רוכשות רטבי פיצה מוכנים ומגישות אותן למעשה בתור רטבים לפסטות, בעיקר למנות פסטה לילדים אך לא רק. כל עוד מדובר ברוטב פיצה איכותי שמוכן "לפי הכללים" הוא לגמרי יכול לשמש גם ברוטב לפסטה.