מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

הטרנדים החמים בעולם הסלטים המוכנים

להציע ללקוחות שלכם תפריט עשיר ומגוון מבלי לבזבז כסף וזמן על הכנה שלהם אצלכם במטבח. חשוב שתכירו כמה טרנדים בולטים בעולם הסלטים כדי שתוכלו לבקש אותם מספק הסלטים שלכם. הנה חלק מהם:

סלטים מוכנים, כמו כל דבר אחר למעשה, מושפעים לא מעט מטרנדים. טרנדים קולינריים הם תחום חם במיוחד שמושפע ממגמות עולמיות, סרטונים וויראלים ברשתות החברתיות וגם מטעם משתנה של אנשים. ומה לגבי טרנדים בסלטים? גם כאן יש הכל מהכל ובתור בעלי עסק בתחום המזון חשוב שתכירו אותם. רכישת סלטים מוכנים הם הדרך שלכם להתייעל מבלי להתפשר על איכות.

סלטי חצילים עם טחינה מסודרים בשכבות

רוכשים לעסק שלכם סלטי חצילים עם טחינה? כדאי שתכירו טרנד קולינרי חם במיוחד שכולל סלט חצילים עם טחינה מסודר בשכבות. מדובר למעשה בפרוסות (או קוביות) של חצילים מטוגנים שמסודרים בשכבות כאשר בין שכבה לשכבה ישנה טחינה קרמית משגעת. אז ממרח חצילים מעורבב עם טחינה? לא עוד! הכירו את הטרנד החם שהלקוחות שלכם הולכים להתאהב בו. גם אצלנו ב"סלטי גן" תוכלו ליהנות מסלט חצילים שכבות טרי ואיכותי בטעם עמוק ועשיר שהולך להיכנס באופן קבוע לתפקיד שלכם.

סלטי טונה במגוון טעמים לא שגרתיים

טונה עם מיונז זה הבייסיק ואין פה שום דבר טרנדי. אבל מה שאנחנו כן מזהים כטרנד הוא סלטי טונה בטעמים שונים ולא בהכרח שגרתיים. זה יכול להיות סלט טונה אמריקאי בתוספת סלרי ומלפפון חמוץ, סלט טונה בטעמים אסיאתיים ואפילו סלט טונה מעורבב עם אבוקדו. נשמע מוזר? ובכן, בארה"ב מדובר בטרנד חם במיוחד שאנחנו צופים שיעשה עלייה ויגיע במהרה גם אלינו לארץ. תהיו הראשונים לדאוג שגם ללקוחות שלכם הוא יהיה זמין.

סלטי קטניות - טרנד חם בעולם הבריאות!

עד לפני כמה שנים הייתה הפרדה ברורה בין קטניות לירקות כאשר קטניות שימשו כתוספת, בעיקר חמה. בורגול, קינואה, פסטה ועדשים היו מורים כתוספות למנות עיקריות ואילו כיום הם מהווים מרכיב עיקרי בסלטי בריאות. מזון בריאות הוא טרנד של ממש שמלווה אותנו כבר שנים רבות ובתחום הסלטים המוכנים הוא כולל שלל סלטי קטניות בריאים ומזינים. סלטי קינואה עם עשבי תיבול, סלטי בורגול בשלל טעמים וסלטים נוספים. את כל אלו (ועוד רבים וטובים אחרים) תמצאו באופן קבוע בתפריט הסלטים שלנו.