מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

חומוס מסעדות אצלך במעדניה

חומוס מסעדות הוא כבר מזמן מותג של ממש בקרב הישראלים. הוא שם נרדף לחומוס סמיך, עשיר, יש שיגידו "יציקה" אפילו, אבל הוא בעיקר מאוד אהוב על הישראלים.

יש הרבה ז'אנרים של ממרחי חומוס בארץ. יש את הרך והנימוח, את החמים עם חתיכות גרגירי חומוס בפנים, יש את זה עם התוספות מלמעלה ויש את "חומוס מסעדות" שהוא קונצנזוס אהוב במיוחד. אצלנו ב"סלטי גן" חומוס מסעדות הוא בין הפופולריים והנמכרים ביותר. אנחנו משווקים אותו למסעדות, בתי מלון, גני אירועים , חברות קייטרינג ומעדניות ברחבי הארץ ונשמח להגיע גם אליכם!

ספק "חומוס מסעדות" בסיטונאות

להכין חומוס מסעדות בעסק שלכם זו משימה שמצריכה זמן, סבלנות, כלים ומכשור מתאימים וכוח אדם מיומן. יש לכם את אלו? מסוגלים להכין במעדניה שלכם חומוס מסעדות בכמויות גדולות מבלי שזה יסרבל את העבודה בעסק ויהפוך את הכל ליקר ולא משתלם? אם התשובה היא לא, אז כדאי שתכירו את "סלטי גן" - מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים בסיטונאות מתפריט עשיר שכולל, כמובן, גם חומוס מסעדות אהוב.

שיווק חומוס מסעדות איכותי וביתי למעדניות

יש לא מעט ספקי חומוס מסעדות בשוק כיום, אבל לצערנו לא כולם מקפידים על הכללים לשיווק של חומוס מוצלח ואיכותי. אנחנו משתמשים בגרגירי חומוס איכותיים ביותר, טחינה מעולה וחומרי תיבול שנבחרו בקפידה בזכות האיכות שלהם. אנחנו מכינים את החומוס שלנו בתהליך ביתי , בשיטות מסורתיות ועם צמצום משמעותי של מיכון תעשייתי. זה מעניק לו טעם עשיר ועמוק בדיוק כמו של חומוס מסעדות.

הדברים שהופכים את "חומוס מסעדות" של "סלטי גן" למוצלח ואהוב במיוחד

טריות, איכות, ושיטות הכנה ביתיות הן נר לרגלינו בכל הסלטים שאנחנו מייצרים וכמובן שגם בחומוס מסעדות. אנחנו מאמינים שעם הכנה מדויקת, שקרובה ככל הניתן לזו שעושים בבית, אפשר לייצר סלטים ביתיים בסיטונאות ולשווק לעסקי מזון. מעבר לזה, אנחנו פועלים על פי התקנות המחמירות של משרד הבריאות בנוגע לבטיחות המזון הן בהכנה, הן באחסון והן בשינוע עד למטבחי הלקוחות שלנו. אנחנו מזמינים אתכם לטעום ולהתרשם מתפריט הסלטים העשיר שלנו ולראות איך אפשר להביא למעדניה שלכם מגוון עצום של סלטים טריים וביתיים ולייעל משמעותית את העבודה בעסק, מבלי להתפשר על האיכות ולו לרגע אחד.