מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

איזה סלטים הם חובה באיזה מסעדות?

דמיינו מסעדה שלא מגישה סלטים, או חתונה שהקייטרינג בה אינו מציע מבחר סלטים. אין כזה דבר כמובן. סלטי גן - מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים, מגיש לכם באהבה את המדריך להתאמת סלטים למסעדה.

חידה: באיזה מרכיב בארוחה תיתקלו תמיד, לא משנה איפה תבחרו לסעוד ובאיזה סגנון של מסעדה, ארוחה או מקום? איזה מרכיב בתפריט יהיה שם תמיד, וישתלב עם כל המנות- ממנת הפתיחה ועד הקינוח? טוב, אם יש לכם עסק בתחום המזון- בוודאי לא תתקשו להשיב, שמדובר כמובן בסלטים. סלטים הם חלק בלתי נפרד מארוחה, ובישראל מדובר במאסט.

התאמת סלטים לאופי הארוחה

בכל מסעדה התפריט שונה, כמובן. מסעדה בשרית תציע לרוב מנות כבדות יותר, וגם הסלטים יהיו בהתאם. במסעדת בשרים על האש, לדוגמה, תמצאו בעיקר סלטים המתאימים לארוחה כזו, שיכללו מן הסתם מגוון סלטים לניגוב- חומוס, טחינה, מטבוחה, הרבה חמוצים וגם סלט ערבי. במסעדות חלביות תוכלו למצוא מגוון סלטים חיים ומושקעים שמשלבים מגוון תוספות- קטניות מסוגים שונים, ירקות מטוגנים כמו בטטות, גבינות מלוחות מפוררות, ועוד סלטים בסגנון. במסעדות טבעוניות, תוכלו למצוא המון סלטים, שמנסים הכל אחד בתורו לפצות על היעדר הטעם הבשרי או לחילופין החלבי, ולכן יהיו שם מגוון עשיר בהרבה של סלטים מסוגים שונים. מסעדות דגים יגישו גם הם סלטים קלילים, לרוב חיים, ובעיקר מהסוג החמוץ יותר, שמשתלב היטב עם דגים.

סלטים שמותאמים לסגנון המסעדה

מסעדות רבות מתאפיינות בסגנון ייחודי, לעיתים ממש במוצהר. כולנו יודעים להצביע על מסעדות איטלקיות, יווניות, סיניות או סתם בסגנון מזרחי כללי, כמו גם מעדניות בסגנון אמריקאי. מקומות אלו נוטות להגיש תפריט שכולו על טהרת האווירה הכללית במסעדה, וכך גם הסלטים ישלבו רכיבים וטעמים שמאפיינים את הסגנון.

מומחים להתאמת חומרי גלם לסלטים וטעמים שמתכתבים עם טעמי המסעדה

אצלנו בסלטי הגן, תוכלו להרכיב תפריט סלטים ייחודי עבור המסעדה שלכם. בשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו - תקבלו את המידע המקצועי מבעלי ותק של שנים בתחום הסלטים. תוכלו להיות בטוחים שהסלטים שתזמינו יהיו סלטים ייחודיים למסעדה שלכם, ןיתכתבו היטב עם הסגנון של המסעדה. מוזמנים לנסות אותנו!