מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

איך בוחרים ספק רטבים למסעדה?

רוטב טוב ואיכותי הוא חשוב לא פחות מששאר חומרי הגלם יהיו טובים ואיכותיים. אמנם רוטב הוא "מלווה" את המנה אבל אם הוא לא יהיה מעולה, הוא ישפיע על הטעם של המנה כולה.

זה לא משנה אם מדובר בסטייק טוב , סלט או כריך - הרוטב חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר. הכנה של רוטב טוב מצריכה זמן, כוח אדם וידע ולנו ב"סלטי גן" יש את כל אלו. אנחנו מייצרים מגוון רחב של רטבים בתהליך ביתי- מסורתי ובהקפדה על חומרי הגלם הטובים ביותר. אנחנו משווקים את הרטבים לעסקי מזון ברחבי הארץ שנהנים מחיסכון משמעותי בזמן וכסף מבלי להתפשר, ולו לרגע אחד, על איכות הרטבים המוגשים אצלם בעסק. איך תבחרו את ספק הרטבים שלכם? הנה כמה דגשים שחשוב לבדוק:

ספק עם מגוון רטבים ואפשרות לייצור רטבים בהתאמה אישית

כשאתם מחליטים לחסוך זמן ולא להכין במטבח שלכם את הרטבים, אתם למעשה מעבירים את האחריות למישהו אחר. במקרה כזה, זה חייב להיות אך ורק על מישהו שאתם סומכים עליו שישווק לכם בדיוק את הרטבים שאתם צריכים ומבלי לוותר על דבר. לשם כך תצטרכו למצוא ספק רטבים שישלו תפריט מגוון ועשיר של כל הרטבים הדרושים לכם. בנוסף, רצוי שתהיה לו את האופציה לייצור רטבים בהתאמה אישית שכן כך תוכלו להיות בטוחים שלמרות וויתרתם על הכנת הרטבים אצלכם במטבח, אתם לא מוותרים על כלום ממה שדרוש לכם.

ספק רטבים שמקפיד על חומרי גלם איכותיים ובישול בלי קיצורי דרך

רוטב טוב הוא רוטב איכותי שמיוצר מירקות, תבלינים ושאר חומרי גלם מעולים ומיוצר בתהליך בישול ביתי ומלא סבלנות. זה לא משנה אם מדובר על רוטב מהיר לסלט או על רוטב פיצה בבישול ארוך - כדי להכין רוטב טוב צריך חומרי גלם מעולים וסבלנות! לפני שאתם סוגרים עם ספקי רטבים למסעדות כאלה או אחרים בדקו שהוא מקפיד על שני אלו ושהרטבים שהוא משווק הם טריים, איכותיים ומיוצרים בתהליכי בישול והכנה מסורתיים.

ספק רטבים מומלץ שעומד בתקני בטיחות המזון ועומד בזמני אספקה

כמובן שלצד הדברים שתיארנו, חשוב מאוד לוודא שספק הרטבים שלכם עומד בתקני בטיחות המזון של משרד הבריאות. זכרו שגם אם קניתם את הרטבים ממנו, כל עוד אתם מגישים אותם בעסק שלכם האחריות היא עליכם. כמו כן חשוב לוודא שאותו ספק מקפיד על עמידה בלוחות הזמנים שקבעתם בנושאי אספקות כדי שלא תיתקעו בלי הרטבים הנחוצים לכם לתפקוד שוטף של העסק.