מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

אספקת מזון למסעדות - כל מה שסלטי גן יודעים להציע

מאפשרים לכם זה יאפשר לחסוך עלויות, זמן, עובדים ומקום במטבח מבלי להתפשר לרגע אחד על איכות המזון שתגישו.

בתור בעלי מסעדות חשוב לכם שכל מה שיוצא מהמטבח שלכם יהיה באיכות וברמה הגבוהות ביותר. חשוב לכם שהלקוחות יהיו מרוצים, יחזרו לבקר אצלכם וגם ימליצו לאחרים. מצד שני, גם חשוב לכם שהעבודה תהיה יעילה, מהירה וחסכונית וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. "סלטי גן" הוא מפעל בוטיק לייצור סלטים ומוצרים נוספים למסעדות ומעדניות. אנחנו מקפידים על חומרי גלם איכותיים, תהליך הכנה מדויק ותוצאה סופית מושלמת שתאפשר לכם להגיש מזון שלא בהכרח אתם הכנתם בלב שקט ונקי. אנחנו מתייחסים ללקוחות שלכם כשלנו ומקפידים שכל מוצר שמשווק על ידינו יהיה ברמה הגבוהה ביותר. הנה חלק מהדברים שאנחנו מייצרים אצלנו ומשווקים למסעדות מובילות ברחבי הארץ.

סלטים טריים ומבושלים

תפריט הסלטים שלנו הוא עשיר ומגוון והוא הלב של המפעל שלנו. תמצאו בו סלטים טריים ומבושלים מכל הסוגים והמינים במגוון עצום של טעמים: סלטי חצילים, סלטי כרוב, סלטי קטניות (קינואה, עדשים, בורגול וכו'), סלטי חומוס וטחינה ועוד מגוון עשיר של סלטים. תוכלו לבחור מתוך תפריט הסלטים הקיים או להגיד לנו בדיוק איזה סלט אתם צריכים ואנחנו נדאג לייצר אותו עבורכם בהתאמה אישית מושלמת לצרכים שלכם. הסלטים שלנו יאפשרו לכם לייעל את העבודה במטבח מבלי לוותר על איכות המזון שאתם מגישים ללקוחות שלכם.

ממרחים ורטבים

לצד תפריט הסלטים העשיר תמצאו אצלנו גם מגוון רחב של ממרחים ורטבים שמיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בתהליך בישול ארוך וקפדני. רטבים לפיצות בטעמים שונים , רטבים לפסטות, רטבים לסלטים, ממרחים לכריכים ומאפים ועוד. הכנה של ממרחים ורטבים מצריכה זמן רב ודיוק בתהליך ההכנה ולנו יש אותם בשפע. מחפשים דרך לייעל את העבודה אצלכם? בואו לטעום מהממרחים שלנו שיגיעו אליכם טריים ומוכנים לבישול והכנה.

סלטי דגים ומוצרי דגים

בעלי מסעדות רבים חוששים להתעסק עם יצרני סלטים ומוצרים מבוססי דגים מהחשש המובן של טריות ובטיחות המזון. תנו לנו להרגיע אתכם! כל מוצרי הדגים שלנו נשמרים ומיוצרים על פי הנהלים המחמירים ביותר של משרד הבריאות (ואף חמור מכך!) . תמצאו אצלנו סלטי טונה במגוון טעמים, ממרחי דגים (איקרה) ומוצרים נוספים שישדגו את תפריט המסעדה שלכם.