מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

אפשר לייצר סלטים ביתיים במפעל בלי להתפשר על איכות וטעם

חשבתם שסלטים שמיוצרים במפעל בהכרח טועמים כמו אוכל מתועש? אז תחשבו על זה שוב. באנו לנפץ לכם מיתוס שישנה לכם את כל התפיסה

אפשר בהחלט לייצר במפעל סלטים ביתיים אבל בלי להתפשר על טעם ואיכות! בסלטי גן תגלו עולם שלם של סלטי בוטיק מיוחדים בטעמים שלא חשבתם שתטעמו אי פעם, כן! למרות שייצרנו אותם במפעל ולא בבית. רוצים לשמוע איך זה ייתכן? מוזמנים להתלוות אלינו למסע בין חומרים, תהליכי עבודה ושיטות ששומרות על הסלטים שלנו בטעם של בית.

שימוש בחומרי גלם איכותיים - הבסיס לסלטי איכות גם בייצור תעשייתי

כמו בכל תהליך, ההתחלה תלויה כולה בחומרי הגלם. וכשמדובר באוכל, החשיבות של חומרי גלם איכותיים חשוב על אחת כמה וכמה. התרגלתם לחשוב שבמפעל מייצרים סלטים מירקות סוג ב' או ג'? אצלנו ממש לא תמצאו את זה. הירקות שלנו טריים ממש, מגיעים הישר מהשדות וממקומות הגידול שלהם, ומאוחסנים בצורה המיטבית. כך גם שאר חומרי הגלם שנדרשים לייצור הסלטים. כולם איכותיים ממיטב החברות והתוצרת.

תהליכי עבודה במפעל ששומרים על איכות וטעם של סלטים

תהליכי עבודה תעשייתיים שונים באופן מהותי מתהליכי עבודה במטבח הביתי. בדרך כלל העבודה מתבצעת בצורה חפיפה יותר, התהליכים שעוברים על המזון מתבצעים באופן שונה ופחות מושקע, הניקיון במהלך העבודה מתבצע בצורה שטחית למדי, ועוד. אבל את הסוד הבנו מזמן: אם רוצים טעם איכותי- צריך להשקיע! ובדיוק בגלל זה לא תמצאו אצלנו תהליכים מזורזים ולא מושלמים, או שיטות עבודה שלא מכבדות את התוצר הסופי שאנחנו רוצים להפיק.

איפה אפשר להשיג סלטים ביתיים בטעמים איכותיים?

הבנתם את הדרך להשיג סלטי בוטיק איכותיים בטעמים מופלאים עבור המסעדה או העסק שלכם. הכל שנותר להבין הוא: איפה משיגים? ובכן, את התוצרת הנפלאה של סלטי גן תוכלו כמובן למצוא אצלנו. יש לכם עסק בתחום האוכל ואתם רוצים להתאים תפריט סלטים ייחודי שיגדיר מחדש את חוויית הלקוחות שלכם? מוזמנים לפנות אלינו ולהנות מאיכות וטעם נדירים שיעלו את רמת השירות שלכם בכמה דרגות.