מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

בחירת ספקים למסעדות בתחום הרטבים המוכנים

ספקים שתבחרו יש השפעה גדולה ומשמעותית על הצלחת העסק, כך שלצערכם (או לשמחתכם) לא הכל בידיים שלכם.

כל בעל מסעדה או עסק בתחום המזון יודע שטבחים טובים, תפריט מעולה ומבטח מאובזר הם חשובים, אבל הם לא מספיקים. לכשמדובר על ספק רטבים יש חשיבות גדולה בבחירה של ספק טוב כיוון שהרוטב הוא חלק בלתי נפרד מהמנה! זה נוגע לרטבים לפיצות ולמאפים, רטבים לסלטים, לפסטות, לכריכים או כל מנה אחרת שאתם מגישים. הכנה של רוטב טעים ואיכותי מצריכה זמן וסבלנות וספק רטבים יכול לחסוך לכם את כל אלו. רק הקפידו לבחור ספק טוב שיחסות לכם זמן וכסף אך לא יפגע לרגע באיכות שלכם. הנה כמה טיפים:

ספק רטבים מוכנים למסעדות עם תפריט מגוון ואופציה ליצירת רוטב בהתאמה אישית

כדי שהרכישה שלכם באמת תתרום לעסק היא צריכה להיות יעילה. כך למשל אם תבחרו רוטב מספק אחד ורוטב נוסף מספק אחר, כל הקטע של היעילות יאבד מערכו. בחרו ספק רטבים שיש לו מגוון של רטבים להציע , כולל את האפשרות לייצר רטבים בהתאמה אישית לצרכים שלכם. עם או בלי רכיבים מסוימים, עם יותר או פחות תיבול וכו'. כך תוכלו באמת למקסם את היעילות שבעבודה עם ספק רטבים חיצוני.

ספק רטבים שעובד לפי תקני משרד הבריאות ומקפיד על טריות ואיכות כולל באספקה

גם אם אתם רוכשים רטבים מספק ולא מכינים אותם בעצמכם במטבח, האחריות על בטיחות המזון של הסועדים אצלכם מוטלת רק עליכם. מסיבה זו חשוב מאוד לבחור ספק רטבים למסעדות שעומד בכל הנהלים והתקנים של משרד הבריאות , גם בשלב ההכנה אבל גם בשלב השינוע והאספקה. חברת "סלטי גן" פועלת על פי הנהלים המחמירים ביותר בהכנה ואחסון וכמובן בשלב השינוע. הסחורה מגיעה אל המסעדות באמצעות משאיות קירור ששומרות על טריות ובטיחות המזון לאורך כל הדרך.

ספק רטבים במחירים טובים

כמובן שאי אפשר לדבר על בחירה מוצלחת של ספק רטבים למסעדות מבלי לדבר על המחיר. אחרי הכל הבחירה להיעזר ברטבים מוכנים למסעדה שלכם צריכה להיות כדאית ומשתלמת, כך שספק עם מחירים שלא בתקציב שלכם לא עומד על הפרק. בואו להתרשם מתפריט הרטבים המוכנים המגוון שלנו וממחירים שפויים שלא באים לרגע על חשבון האיכות.