מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

דגשים בייצור חמוצים ביתיים במפעל

נכון שאין מבאס כמו לנגוס במלפפון חמוץ ולגלות שהוא רך ולא פריך? התחושה הזו עומדת לנגד עיננו בכל תהליכי ההחמצה אצלנו במפעל !

אנחנו אוהבים חמוצים מכל הסוגים והמינים ומכירים היטב את ההרגשה שצריכה להתלוות לביס של חמוצים טובים. זה צריך להיות חמוץ (אבל במידה), פריך מאוד (פריכות ששומעים בכל ביס) ומשתלב מושלם במאכלים מגוונים. אלו הדברים שמלווים אותנו בתהליך ייצור החמוצים שלנו והכל במטרה לשווק חמוצים פריכים ואיכותיים למטבחים של בתי קפה, מעדניות, מסעדות וכו'.

בשביל להכין חמוצים צריך דיוק וסבלנות. יש לנו אותם!

אנחנו יודעים שהרשת מלאה במתכונים לחמוצים "מהירים" אבל האמת היא שבשביל חמוצים טובים , פריכים וטעימים צריך זמן וסבלנות ואין קיצורי דרך. צריך כלים מתאימים, מקום ראוי במטבח, מתכון טוב והמתנה לתוצאה המושלמת. להכין חמוצים במטבח מצריך זמן ומקום ולנו יש אותם בשפע. רוצים לייעל את העבודה ולחסוך זמן ועלויות? בואו לטעום את החמוצים של "סלטי גן" שיגיעו אליכם פריכים ומוכנים לאכילה.

הקפדה על חומרי הגלם הטובים ביותר! מה שלא איכותי לא נכנס לכבישה

פעם האמינו שירקות עייפים צריך לכבוש ולהפוך לחמוצים אבל בדיוק ההפך הוא הנכון! המבחן הוא פשוט: ירק שלא היית מוכן לאכול טרי אל תכבוש. חמוצים פריכים ואיכותיים הם כאלה שמיוצרים מחומרי גלם טריים , הן מבחינת הירקות והן מבחינת עשבי התיבול והתבלינים. אחד הדגשים המשמעותיים ביותר בייצור חמוצים אצלנו הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים שיהפכו לחמוצים פריכים. זה משהו שאנחנו לא מתפשרים עליו ולעולם לא נתפשר.

אחסון ושינוע על פי הנהלים המחמירים ביותר לשמירה על טריות החמוצים

אחרי שהחמוצים עברו את תהליך הכבישה והם מוכנים לאכילה בדרך כלל יש לאחסן אותם בקירור (תלוי בסוג החמוצים) על מנת שישמרו על הפריכות והטריות. גם תהליך הכבישה המדויק ביותר וחומרי הגלם הטובים ביותר לא יישמרו אם לא יקפידו על אחסון ושינוע שישמרו על הטריות. זה עוד דגש שאנחנו עובדים לפיו במטרה שהלקוחות שלנו יקבלו חמוצים פריכים ואיכותיים שישמרו כאלה לאורך זמן. המוצרים יגיעו אליכם במשאיות קירור טריים ומוכנים לאכילה.