מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

הדברים שחייבים לשים אליהם לב אצל ספקי סלטים ורטבים

עסקים רבים בתחום המזון הבינו מזמן שאפשר "להאציל סמכויות" ושהם לא חייבים להכין את הכל במטבח שלהם. אז הם התחילו לקנות רטבים מוכנים, סלטים מוכנים ומוצרים נוספים שחוסכים להם זמן, כסף, עובדים ומקום במטבח מבלי לוותר על האיכות של מה שהם מגישים ללקוחות שלכם.

אם גם אתם חושבים לקנות סלטים ורטבים מספק בתחום, כדאי שתקראו את השורות הבאות. ריכזנו עבורכם כמה דברים עיקריים שצריך לשים אליהם לב כשבוחרים את הספק שתעבדו איתו. אנחנו בסלטי גן עוסקים בהכנת סלטים ורטבים למעדניות, מסעדות, בתי קפה ועסקי מזון נוספים בכל הארץ ונשמח לתת גם לכם שירות. הנה הדברים שמנחים אותנו בעבודתינו ואנחנו חושבים שהם צריכים להנחות כל ספק שתעבדו איתו.

חומרי גלם איכותיים וטריים

כשמדובר על מוצרי מזון (בין אם אתם מכינים אותם אצלכם ובין אם קונים מספק), טריות ואיכות של חומרי הגלם זה הדבר החשוב ביותר. זה מורגש באופן מיידי וזה מה שישפיע על חווית הסועד. הקפידו לבחור ספק שמשתמש אך ורק בתוצרת איכותית וטרייה שכוללת ירקות ופירות טריים, קטניות ותבלינים איכותיים וכל מוצר אחר שנבחר בקפידה בזכות האיכות והטריות שלו. אל תתפשרו בעניין ועשו בדיקה מקיפה לפני שאתם בוחרים ספק.

תהליך הכנה קפדני ונקי

אחרי שדאגתם לחומרי הגלם הטובים ביותר, הגיע הזמן לדאוג לתהליך ההכנה של אותם סלטים ורטבים. על מה שקורה במטבח שלכם אתם יכולים לשלוט במאה אחוז ולוודא שהכל נקי ונעשה בדיוק על פי ההנחיות שלכם. כשבוחרים ספק של אוכל מוכן יותר קשה לשלוט על זה ולכן חשוב לוודא את הדברים מבעוד מועד. בחרו ספק שמקפיד על ניקיון מלא במטבח התעשייתי שלו, שדואג לתהליך הכנה קפדני שהתוצאה שלו היא סלטים מוכנים בטעמים ביתיים ככל הניתן.

אחסון ושינוע על פי נהלים מחמירים

בכל מה שקשור לאחסון ושינוע של מוצרי מזון ישנן תקנות ברורות ונהלים מחמירים ביותר. אתם במטבח שלכם וודאי מקפידים על זה, אבל גם הספק שתבחרו חייב להקפיד על זה. דאגו לוודא שהמוצרים המוכנים מאוחסנים במקררים מתאימים כמו גם חומרי הגלם המשמשים להכנתם. כמו כן דאגו ששינוע ומשלוח המוצרים נעשה במשאיות קירור ועל פי נהלי משרד הבריאות. מדובר בבריאות הלקוחות שלכם וממש לא כדאי להתפשר בעניין.