מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

הממרחים שכל מסעדה חייבת להכיר

אין לנו ספק שעל טעם ועל ריח אין להתווכח ובכל זאת, יש ממרחים שנחשבים לאהובים יותר מאחרים. כאלו שיש עליהם סוג של קונצנזוס ולא משנה באיזה מסעדה או עסק מזון מדובר, יש להם דרישה גדולה.

בדיוק את הממרחים האלו אתם צריכים להכיר וצריכים לדאוג שהם יהיו אצלכם דיירי קבע. ורגע לפני שאתם מתייאשים מתהליך ההכנה הארוך או מהמקום שזה יגזול מהמטבח שלכם, זכרו שבשביל זה אנחנו כאן. "סלטי גן" הוא מפעל בוטיקי לייצור ממרחים וסלטים בטעמים ביתיים. אנו מספקים מוצרים למסעדות, מעדניות, בתי מלונות ומגוון עסקים בתחום המזון שהבינו שאפשר להתייעל ולשדרג את התפריט מבלי לוותר על האיכות.

ממרחים וסלטים חריפים

מטבוחה, סחוג אדום, סחוג ירוק, סלט טורקי ואחרים הם ממרחים חריפים שנחשבים לאהובים במיוחד על הסועד הישראלי. כמו חומוס, גם ההכנה שלהם כרוכה במספר שלבים ואנחנו כאן כדי לחסוך לכם אותם. הממרחים החריפים שלנו מכילים פלפלים חריפים טריים מתוצרת חקלאית איכותית, ירקות ותבלינים אחרים שנבחרו בקפידה. המתכונים שלנו פותחו בהתאמה לסועד הישראלי והם מתאימים במיוחד עבור מסעדות ועסקי מזון.

ממרחים לכריכים

בשנים האחרונות תחום הכריכים הפך להיות כל-כך פופולרי עד שנפתחו עסקים שלמים שמגישים אך ורק כריכים. עם כל הכבוד ללחמניה או ללחם, למה שמחכה בתוך הכריך יש חשיבות גדולה במיוחד וחשוב להשקיע בכך. תמצאו אצלנו מגוון ממרחים שמתאימים בול לכריכים ומשדרגים אותם בצורה ניכרת. שימוש בממרחים שלנו יחסוך לכם זמן רב וכוח אדם ויאפשר לכם לתעל אותם להכנה של מוצרים אחרים בעסק שלכם. בדיוק בגלל זה אנחנו תמיד אומרים שאפשר להתייעל מבלי לוותר על האיכות. בואו לטעום.

ממרחי חומוס וטחינה

עם כמה שחומוס הוא סלט אהוב ובעל קונצנזוס, ככה מורכב להכין אותו. זה לא שתהליך ההכנה קשה או מורכב כמו שהוא פשוט לוקח הרבה זמן. צריך להשרות את הגרגירים, לבשל אותם, לטחון, לתבל כשכל זה לוקח לפחות יממה אם לא יותר. נשמח לקצר עבורכם את הדרך! ממרחי החומוס והטחינה שלנו מיוצרים בתהליך ארוך שאינו חוסך בפרטים ואנחנו משתמשים בחומרי גלם משובחים. תמצאו אצלנו ממרחי טחינה וחומוס במגוון טעמים אהובים תוך הקפדה יתרה על טריות ואיכות.