מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

המקומות בהם תוכלו למצוא את מוצרי סלטי גן

כבר מעל ל-30 שנים שאנחנו מייצרים סלטים במטבח הבוטיק שלנו ומשווקים אותם לכל רחבי הארץ. אנחנו עובדים עם לקוחות מסורים ונאמנים שהולכים איתנו שנים ובכל פעם מתרגשים לצרף לקוחות חדשים ולהוכיח להם שאפשר לייעל את העבודה בעסק מבלי להתפשר על האיכות.

אנחנו עובדים מול לקוחות עסקיים מגוונים שבחרו בנו בזכות הטעם המעולה, ההקפדה על טריות ובטיחות המזון, השימוש בחומרי גלם מעולים ועל העבודה המשותפת המקצועית. אז איפה תוכלו למצוא את המוצרים שלנו? האמת היא שאנחנו מאמינים שטעמתם אותם לפחות פעם אחת אבל לא באמת ידעתם שהם שלנו. הלקוחות שלנו הם מטבחים תעשייתיים ומוסדיים שמגישים את המוצרים שלנו כחלק בלתי נפרד מהתפריט שלהם ולנו ממש לא חשוב הקרדיט. חשוב לנו שתחסכו זמן ועלויות מבלי לוותר על איכות המוצרים. הנה חלק מהמקומות שאנחנו מגיעים אליהם

מעדניות ברחבי הארץ

בין הלקוחות העיקריים שלנו תמצאו מעדניות איכותיות ומובילות בכל הארץ. המוצרים שאנחנו משווקים למעדניות מגוונים וכוללים סלטים טריים ומבושלים, מוצרי דגים ועוד. אנחנו מייצרים עבורם סלטים בקופסאות קטנות (מוכנות למכירה במעדנייה) כאשר יש גם אפשרות לשווק את הסלטים עם הלוגו והמדבקה הייחודית של המעדנייה, מה שנקרא "פרייבט לייבל". המעדניות שבחרו "סלטי גן" הן מבוקשות ואהובות ותמצאו אותן בכל איזור המרכז וגם במקומות מרוחקים יותר.

מסעדות, חדרי אוכל וגני אירועים

לצד מעדניות מבוקשות אנחנו עובדים הרבה מול מסעדות, דוכני מזון, חדרי אוכל מוסדיים וגני אירועים. להם אנחנו משווקים סלטים, ממרחים, רטבים ומוצרים נוספים בקופסאות גדולות במיוחד שמשמשות אותם לצרכיהם. החיסכון בזמן ועלויות בבחירת המוצרים שלנו הוא עצום וכך ניתן להשקיע את הזמן והכסף במוצרים אחרים כמו למשל בשר מעולה, קינוחים טובים וכו'. אנחנו דואגים לסלטים ואתם לכל השאר.

חברות קייטרינג והסעדה

חברות קייטרינג גדולות או קטנות גם הן בין מאגר הלקוחות שלנו והן מזמינות מאיתנו מוצרים מגוונים ואיכותיים. כבר סיפרנו לכם שאנחנו יכולים ליצור עבורכם סלטים ורטבים בייצור מיוחד? אז כן זה ממש נכון וזה קורה הרבה מול חברות קייטרינג. אנחנו יכולים להוציא/להוסיף מרכיב לבקשתכם, לשנות תיבול, לשנות מירקם וצורת חיתוך ודברים נוספים כדי שהתוצאה הסופית תהיה בול לטעמכם.