מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

הסודות מאחורי מפעלי הכנת סלטים

רוצים לדעת מה הסוד שלנו? איך אנחנו מצליחים לייצר באדיקות כל-כך הרבה סלטים ביתיים מופלאים ללקוחות מרוצים? ובכן, הגיע הזמן לחשוף חלק מהסודות שלנו!

מאחורי כל מפעל סלטים מצליח, כזה שפועל עשרות שנים ומייצר סלטים ביתיים בסיטונאות, יש כמה סודות שהופכים אותו לכזה. לא קל לייצר סלטים ביתיים טובים בכמויות גדולות ומי שמצליח לעשות זאת לאורך זמן רב כל-כך ולעבוד עם לקוחות מגוונים ברחבי הארץ, חייב להחזיק כמה סודות"סלטי גן" הוא אחד ממפעלי הסלטים המובילים בארץ שפועל כעסק משפחתי עם עובדים מסורים שהם חלק בלתי נפרד מהמשפחה.

אהבה לאוכל, אהבה לאירוח, שירות ברמה הגבוהה ביותר

אי אפשר לייצר סלטים במשך כל-כך הרבה שנים מבלי לאהוב את זה. "סלטי גן" הוא עסק משפחתי שנולד מתוך אהבה לאוכל ואירוח של בעליו. האהבה הזו היא הדרייב לעשות את מה שאנחנו עושים ולייצר מגוון עשיר כל-כך של סלטים ביתיים ומוצרים נוספים לכל לקוחותינו. אנחנו קמים בבוקר אל מפעל שהוא בית, ביחד עם העובדים שלנו שהם חלק מהמשפחה, ועושים את מה שאנחנו אוהבים! אנחנו מאמינים שהאהבה הזו מורגשת בטעם

סלטים ביתיים שמיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר ללא פשרות

אולי לא תחשבו שזה סוד גדול אבל תתפלאו לשמוע עד כמה איכות חומרי הגלם היא לא דבר מובן מאליו. לצערנו מפעלי סלטים רבים בוחרים להתפשר על איכות על מנת לחסוך בעלויות, אך לא אנחנו! כל ירק ומרכיב שנכנסים לסלטים שלנו נבחרו בקפידה בזכות הטעם והאיכות הגבוהה. מה שלא איכותי לא נכנס וזה מה שמבטיח לנו מוצרים מעולים בטעמים משובחים! סוד או לא סוד אתם תחליטו.אבל זה לגמרי חלק מההצלחה שלנו.

פעל סלטים עם אופציה לייצור בהתאמה אישית והקשבה לצרכי הלקוחות

פעמים רבות מגיעים אלינו לקוחות שעבדו עם ספק סלטים אחר וברגע שרצו לשנות משהו או ליצור סלט שלא בתפריט הם נתקלו בהתנגדות. אצלנו ב"סלטי גן" ניתן לייצר עבורכם סלטים בהתאמה אישית או שינוי מרכיבים בסלטים קיימים לפי הצרכים שלכם. אנחנו מאמינים שברגע שהלקוח מקבל בדיוק את מה שהוא צריך ולא בערך, הוא ימשיך לצעוד איתנו לאורך זמן.