מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

הסלטים החריפים שהם חובה בכל מקרר מעדניה

אצלנו בסלטי גן תקבלו שירות נהדר ומותאם עבור הצרכים שלכם, ואת הסלטים תקבלו באריזות ממותגות ובגדלים בהתאם לבקשתכם, שמגיעים במשאיות קירור היישר אל המטבח שלכם.

יש לכם מעדנייה או מסעדה ואתם רוצים למכור ולהגיש סלטים חריפים שייגרמו ללקוחות לחזור שוב ושוב? מתלבטים אילו סוגי סלטים חריפים הולכים הכי טוב, הכי נמכרים ללקוחות ונחשבים למצרך שחובה שיהיה בכל מעדנייה? בואו נעשה קצת סדר בדברים.

סלטים חריפים - לקנות בסיטונאות או להכין במקום?

הלקוחות הישראלים אוהבים את הסלטים החריפים למיניהם, ובהרבה מסעדות, בתי קפה, קייטרינג ובמעדניות תוכלו לראות שסלטים חריפים כמו סחוג או מטבוחה הם חלק בלתי נפרד מהתפריט או מהמוצרים שנמצאים במקרר. הכנת סלטים חריפים הוא תהליך לא קצר ומצריך משאבים רבים כמו מקום, כוח אדם וזמן - צריך להשקיע זמן בחיתוך, בבישול, בתיבול, בטחינה ובאחסון. אם אתם אוהבים את זה - מעולה. מצד שני, אם אתם רוצים לייעל זמנים והספקים, יש חברות שיכולות להקל לכם על החיים, לחסוך לכם את הזמן היקר הזה ולספק לכם סלטים טעימים, טריים ובדרגות חריפות שונות.

סחוג ומטבוחה - חובה בכל מקרר

בין הסלטים החריפים והנפוצים ביותר נמצאים, איך לא, הסחוג והמטבוחה. אצלנו בסלטי גן - מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים, אנו משתמשים בתבלינים איכותיים ובפלפלים החריפים והטריים ביותר. את הפלפלים אנו ממיינים וקוצצים יחד עם תבלינים איכותיים ביותר, ואנו מייצרים במקום גם סחוג ירוק וגם סחוג אדום. היו בטוחים שהמטבוחה החריפה שלנו גם נעשית עם הרבה אהבה - בבבחירת העגבניות היפות והטובות והשום הטרי ביותר. המרכיבים מתבשלים ביחד באיטיות עד לקבלת המטבוחה המושלמת.

דברים שחשוב לוודא כשמזמינים מחברה סלטים חריפים

אז החלטתם שאתם מעדיפים לחסוך את הזמן ולהזמין סלטים ממפעל סלטים מומלץ שיספק לכם סלטים מגוונים. כשמדובר בסלטים חריפים, חשוב לוודא שהחברה שאתם בוחרים בה משתמשת בפלפלים חריפים וטריים. כשאנו מדברים על חריף יש דרגות שונות של חריפות, ולכן יש חברות שיספקו לכם סלטים בייצור אישי שיענו על הצרכים שלכם. דבר נוסף שחייב לוודא מול החברה הוא שהסלטים מוחזקים ונשמרים בקירור כדי לשמור על איכותם.