מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

הסלטים החריפים שלנו שישדרגו לכם את התפריט

אומרים שחריף זה טעם נרכש וככל שמתבגרים מצליחים להכיל אותו וליהנות ממנו. אנחנו אומרים שמי שכבר רכש אותו מבין מה טוב בחיים ומתקשה להסתדר בלעדיו.

סלטים חריפים הם המומחיות הגדולה שלנו וגם האהבה הפרטית שלנו. תמצאו אצלנו בתפריט מגוון גדול של סלטים חריפים שמיוצרים כולם מפלפלים חריפים טריים ואיכותיים, מתבלינים מעולים ומחומרי גלם נוספים שביחד יוצרים סלט חריף ועוקצני בטעם משגע. מוכנים להתמכר?

סחוג חריף איכותי למסעדות

להכין סחוג זו משימה לא פשוטה במיוחד והיא כוללת מספר שלבים. טיגון, קלייה, טחינה, ערבוב, תיבול וכו'. כמובן שאתם יכולים להכין את זה במטבח של המסעדה שלכם, אבל זה יצריך מכם פינוי מקום ומשאבים כדי שהמוצר יהיה איכותי ומדויק. אנחנו כאן כדי לחסוך לכם את הזמן הזה מבלי שתצטרכו להתפשר על איכות הסחוג שאתם מגישים. אנחנו מייצרים סחוג אדום או ירוק לבחירתכם על פי מתכון שעובר במשפחתנו שנים, ומשתמשים בפלפלים איכותיים ותבלינים מעולים שנבחרו בקפידה.

יצרן סלטי סלסה ומטבוחה ביתיים

זה לא סוד גדול מטבוחה טובה היא מטבוחה שמתבשלת שעות על הגז. זה גם לא סוד שסלסה מוצלחת היא סלסה מעגבניות טריות ואיכותיות ומפלפלים חריפים שרק לא מזמן נקטפו. הסטנדרט הזה הוא זה שמנחה אותנו בסלטי גן וזה שהופך את סלטי המטבוחה והסלסה שלנו לאהובים על לקוחותינו. תמצאו אותם במעדניות, מסעדות, בתי מלון ומטבחים של עסקי מזון בכל הארץ. הסלטים החריפים שלנו משדרגים כל ארוחה בטעם עשיר ועוקצני שעושה את כל ההבדל. בואו לטעום בעצמכם!

תפריט סלטים חריפים בדיוק בטעם שלכם!

יש כאלו שאם זה לא שורף אותם וגורם להם להזיע זה לא נחשב בעיניהם לחריף, ויש את אלו שצריכים רק נגיעה קטנה של חריף. אנחנו כאן כדי לייצר עבורכם בדיוק את הסלט שאתם צריכים ברמת החריפות המדויקת לכם. תוכלו לבחור מבין תפריט החריפים שלנו הוא לדייק לנו את הצרכים שלכם ואנחנו נייצר עבורכם סלטים חריפים בהתאמה אישית. כל המוצרים שלנו מאוחסנים בתנאים קפדניים ומשונעים במשאיות קירור שעומדות בכל הדרישות של משרד הבריאות ואפילו מעבר לכך. טריות ואיכות הן המפתח לטעם ולבריאות.