מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

הסלטים המגוונים שאפשר לעשות עם חציל

בתפריט הסלטים שלנו תמצאו קטגוריה נפרדת שמוקדשת כל כולה לחצילים. ככה זה כשמדובר בחומר גלם שאפשר להכין ממנו כל-כך הרבה סוגי חצילים. הנה חלק ממה שמחכה לכם אצלנו.

זה נכון שיש לנו מפעל לייצור סלטים ביתיים ואנחנו אמורים כביכול לאהוב את כל הירקות, אבל חציל הוא ללא ספק בין האהובים ביותר עלינו. זה חומר גלם כל-כך ייחודי שאפשר לטפל בו בדרכים שונות שיובילו לטעמים ומרקמים שונים. כל דרך הכנה של החציל תוביל לתוצאה אחרת , מה שאי אפשר להגיד על כל סוגי הירקות וזו הסיבה שאנחנו כל-כך אוהבים אותו. ולא רק אנחנו! הלקוחות שלנו (והלקוחות הישראלים בכלל) מאוד מאוד אוהבים חצילים וסלטי חצילים נמכרים בכמויות גדולות במיוחד.

סלטי חצילים מטוגנים

הטיגון מרכך את החציל והופך אותו לבעל מירקם נמס בפה שמקבל באהבה כל תיבול. במטבח הבוטיק של "סלטי גן" אנחנו מטגנים חצילים טריים מידי יום והופכים אותם לסלטים מושלמים. אפשר לטגן פרוסות חצילים , קוביות חצילים או חצילים בצורות אחרות ולתבל אותם בטחינה, עשבי תיבול, לימון , עריסה או בכלל לקחת אותם לכיוונים אסייאתיים. חצילים מטוגנים הם בין הסלטים האהובים אצלנו ואנחנו מייצרים אותם במגוון טעמים ללקוחות כמו מסעדות, מעדניות, בתי קפה וחברות קייטרינג.

סלטי חצילים קלויים במגוון טעמים

כדי להגיע למרקם המושלם בחצילים קלויים צריך ידע וניסיון ולא כל אחד מצליח בכך. הקלייה הופכת את החציל לרך במיוחד כך שאפשר להכין ממנו ממרחים וסלטים מעודנים במירקם מושלם. אפשר לקחת את החציל הקלוי לכיוון ים תיכוני עם גמבה ושום, אפשר לערבב אותו עם טחינה וליצור ממרח משגע וכמובן שאפשר לאכול אותו טבעי רק עם שמן זית, שום, מלח ופלפל. את כל הסלטים שתיארנו כאן (ועוד רבים אחרים) תמצאו בקטגורית החצילים שלנו.

סלטי קוביות חצילים בטעמים ייחודיים

סלטים שמורכבים מקוביות חצילים רכות ונמסות בפה הם הבחירה של רוב הלקוחות שלנו. הסיבה לכך היא שסלטים כאלו מצריכים טיגון מקצועי ומדויק ולא כל אחד יכול לבצע את זה במטבח העסק שלו. כשאתם בוחרים לרכוש סלטי קוביות חצילים מטוגנים אתם בוחרים לחסוך בכוח אדם ובזמן מבלי לוותר על איכות. אנחנו נדאג לטגן ולתבל עבורכם את הסלט המושלם וכמובן שגם לשנע אותו עד אליכם טרי ומוכן לאכילה. ניתן לייצר סלטי חצילים מטוגנים במגוון סוגי טעמים כמו למשל סלטי קוביות חצילים עם טחינה, סלט חציל מטוגן ים תיכוני וגם סלטים בטעמים ייחודיים יותר בתיבול אסייאתי מתוחכם.