מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

טעויות בבחירת יצרן סלטים

הנה כמה טעויות שבעלי עסקים עושים בבחירת יצרן הסלטים שלהם. בואו לקרוא ולהכיר כדי שאתם תוכלו להימנע מהן

אז החלטתם לחסוך זמן ועלויות ולהיעזר בשירותי ספק סלטים חיצוני לעסק שלכם. על פניו זוהי החלטה נבונה שיכולה לשדרג ולייעל את העבודה וגם להגדיל רווחים. אלא שכדי שהתוצאה באמת תהיה כזו עליכם לבחור בקפידה ובחוכמה את יצרן הסלטים שתעבדו איתו. בשוק היום פועלים מספר רב של יצרנים שמשווקים סלטים מוכנים למסעדות, מעדניות, חדרי אוכל ומטבחים מוסדיים אך לצערנו לא כולם טובים. פעמים רבות בעלי עסק טועים בבחירת יצרן הסלטים שלהם מה שמוביל לתוצאה ההפוכה - גם עבודה נוספת וקשה יותר שלהם וגם פגיעה בשביעות הרצון של הלקוחות, מה שעשוי להביא גם לירידה ברווחים.

בחירת יצרן סלטים שלא מספק את הסלטים שאתם צריכים ואתם נאלצים להתפשר

פעמים רבות בעלי עסקי מזון בוחרים ביצרן סלטים שהם מצאו אבל שלא מייצר בדיוק את הסלטים שהם צריכים. כך למשל הם מחפשים סלט חומוס גרגירים אך לאותו יצרן אין אותו והם מתפשרים על חומוס חלק. זה יכול לקרות גם במקרה שהסלטים שתמצאו לא עומדים בסטנדרט הטעם שלכם או שיש סלטים שאתם אוהבים אבל משהו חסר ואתם בכל זאת לוקחים ובמילים אחרות אתם נאלצים להתפשר. מדובר בטעות! פשרה שלכם יכולה לגרום לכם לעבוד קשה יותר (כי תתחילו להוסיף ולתקן את הסלטים המוכנים שתקנו), והיא גם תגרור ירידה בשביעות הרצון של הלקוחות. בקיצור - בחרו יצרן סלטים שעומד בסטנדרט הגבוה שלכם ומספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

ספק סלטים לא מומלץ שלא מקפיד על טריות ובטיחות המזון

גם אם אתם בוחרים לרכוש סלטים מוכנים ולהגיש אותם בעסק שלכם, האחריות על טריות ובטיחות המזון עדיין מוטלת עליכם. זו תהיה טעות גדולה לבחור יצרן סלטים מבלי לוודא שהוא מקפיד על נהלי בטיחות המזון ועל התקנים של משרד הבריאות. הבריאות של הלקוחות שלכם היא האחריות שלכם וגם אתם מנסים לחסוך זמן ועלויות, אין שום אפשרות שתעשו את זה על חשבונה.

יצרן סלטים שלא משווק את הסלטים עד אליכם וגורם לכם לעבודה נוספת

ישנם בעלי עסקים רבים בתחום המזון שמצאו ספק סלטים נהדר אך ללא מערך שינוע. זה אומר שהם צריכים לנסוע ולאסוף את המוצרים ממנו, מה שמוסיף להם עבודה, כסף וזמן. זוהי טעות גדולה שכן במקום לייעל את העבודה בעסק אתם יוצרים לעצמכם עבודה נוספת וחוטאים למטרה. אנחנו ב"סלטי גן" משווקים את הסלטים שלנו במשאיות קירור ישירות ללקוחות שלנו. תמצאו אצלנו תפריט סלטים עשיר , כולל ייצור סלטים בהתאמה אישית לפי הצרכים שלכם.