מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ייצור רטבים מוכנים מיוחדים למסעדות

רוטב הוא מוצר בסיסי בכל מטבח וכל שף יודע ששום מנה לא שלמה בלעדיו. הוא מקפיץ את המנה לרמות טעמים גבוהות במיוחד, משדרג אותה והופך אותה למה שהיא.

זה יכול להיות רוטב פשוט ומעודן, או רוטב מורכב ורב טעמים אבל מה שחשוב הוא שהרוטב המדויק ילווה את המנות שאתם מכינים. הכנת רטבים איכותיים דורשת זמן, סבלנות וחומרי גלם ייחודיים ואנחנו כאן כדי שיהיה לכם את הרוטב המושלם בלי שתשקיעו בכך זמן ומאמץ. ייצור רטבים מוכנים הוא המומחיות שלנו ומה שאנחנו עושים בהצלחה כבר שנים רבות. מטבח הבוטיק שלנו ערוך בכל הציוד והמכשור המתקדמים ביותר שמסייעים לנו ליצור בדיוק את הרוטב שאתם צריכים כדי ליצור תפריט מגוון וטעים.

רטבים איכותיים מחומרי גלם מעולים

קולקציית הרטבים שלנו פותחה לאחר מחשבה רבה במטרה להתאים למטבחי מסעדות מסוגים שונים. כל הרטבים שלנו מיוצרים מחומרי גלם טריים ואיכותיים שיוצרים בסופו של מוצרים מדויקים ומאוזנים. תמצאו אצלנו רטבים לסלטים, רוטבי ביצה, רטבים למאפים , למנות ראשונות, לטוסטים ועוד. שימוש ברטבים המוכנים שלנו יאפשר לכם לחסוך זמן וכסף ולנצל את תשתיות המטבח שלכם להכנה של יותר מנות תוך שימוש בפחות כוח אדם.

תהליך ייצור קפדני שעומד בסטנדרטים המחמירים ביותר

מפעל סלטי גן הוא מטבח בוטיק שכולל ציוד מגוון ומתקדם שמאפשר לנו לדמות את תהליך ההכנה לתהליך ביתי ככל הניתן. אנחנו פועלים על פי הוראות משרד הבריאות בנהלי אחסון המוצרים, הכנתם והשינוע שלהם כדי שתקבלו ישירות למטבח שלכם מוצר טרי ואיכותי. כשאתם בוחרים ברטבים של סלטי גן אתם בוחרים באיכות, בריאות וטעם מבלי להתפשר על שום פרט.

פיתוח טעמים שמותאמים אישית לצרכים שלכם

מטבחי מסעדות, מעדניות ובתי קפה ברחבי הארץ כבר הצטרפו למשפחת סלטי גן ונהנים מרטבים טריים במגוון טעמים. תוכלו לבחור מבין תפריט הרטבים שלנו או לספר לנו על הצורך המיוחד שלכם ואנחנו נדאג לפתח עבורכם רטבים בהתאמה אישית. במקום להקצות להכנת רטבים מקום במטבח וכוח אדם יקר, היעזרו בנו ואנחנו נדאג שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים. טעמים ייחודיים וחומרי גלם שנבחרו בקפידה בשבילכם!