מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

יצרני מזון למוסדות בתחום הסלטים

רכישת סלטים מוכנים תאפשר לכם לחסוך בכוח אדם, במקום המטבח, ובעלויות. הנה כמה דברים שכדאי לבדוק כשבוחרים יצרן סלטים למטבח המוסדי שלכם.

אתם מנהלים מטבח תעשייתי ואתם מחפשים כל הזמן דרכים לייעל את העבודה אבל גם לשפר את איכות המזון שאתם מגישים. איך אנחנו יודעים את זה? מהסיבה הפשוטה שה"משימה" הזו משותפת לכל-כך הרבה מנהלים של מטבחים מוסדיים ואם בעבר הם חשבו שאיכות פירושה להכין את הכל במטבח שלהם, היום יותר ויותר מהם מבינים שאפשר להוציא את הכנת הסלטים לספק חיצוני מבלי לוותר על איכות. יש היום יצרני סלטים בסיטונאות שמציעים מוצרים ברמה הגבוהה ביותר , בטריות מקסימלית, ובטעמים מעולים.

יצרן סלטים עם ניסיון וידע בהכנת כמויות סיטונאיות

יש הבדל גדול בין להכין סלטים מעולים במטבח קטן וביתי לבין להכין אותם בכמויות גדולות וסיטונאות. לפני שאתם בוחרים את היצרן שיעבוד איתכם וודאו שיש לו את הידע והניסיון בהכנה של כמויות סיטונאות. לא מספיק שהוא יהיה בשלן מעולה ושהסלטים שהוא מכין בבית יהיו מצוינים. חשוב שגם המעבר הזה לכמויות סיטונאיות יצור סלטים מעולים באותה המידה.

ספק סלטים למטבחים מוסדיים שעומד בנהלים ותקנים של משרד הבריאות

בתור מנהלי מטבח מוסדי אתם וודאי מכירים באחריות הגדולה שיש לכם על בריאותם של הסועדים שלכם. אתם משקיעים בחומרי גלם טריים, מקפידים על מטבח נקי ודואגים שכל העובדים ישמרו על כללי הניקיון. כשאתם מוציאים את הכנת הסלטים למיקור חוץ מוטלת עליכם האחריות לוודא שגם היצרנים שאתם עובדים מולם יעמדו בכל נהלי משרד הבריאות וימכרו לכם מוצרים טריים שעומדים בתקני בטיחות המזון. אנחנו ב"סלטי גן" מקפידים ביתר שאת על נהלי משרד הבריאות הן בנושאי הכנת הסלטים, הן באחסון שלהם והן בשיווק ושינוע במשאיות קירור ייחודיות.

יצרן סלטים בהתאמה אישית למטבחים תעשייתיים ומוסדיים

לספקי סלטים רבים יש "תפריט סלטים" סגור שממנו ניתן להזמין למטבחים מוסדיים. לפני שאתם סוגרים חוזה מולם כדאי לברר האם יש להם את האופציה של ייצור סלטים בהתאמה אישית לצרכים שלכם. גם אם עכשיו נדמה לכם שתפריט הסלטים של היצרן מספק, אין לדעת מה יהיה בעתיד והאם תצטרכו הכנה של סלט שלא נמצא בתפריט.