מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

יצרני סלטים מומלצים למעדניות

טריות זה ברור, חומרי גלם איכותיים זה ברור, תהליך הכנה קפדני ונקי זה ברור גם כן. אבל מה עוד הופך יצרן סלטים למומלץ?

יצרן סלטים שעסקי מזון רבים רוצים לעבוד איתו ובעיקר סומכים עליו? ובכן, בנוסף לכל מה שאמרנו (שאלו דברים חשובים שאסור להתפשר עליהם!) יש כמה דברים נוספים שהופכים יצרני סלטים למומלצים. אנחנו ב"סלטי גן" עוסקים בייצור סלטים כבר מעל 30 שנה ואנחנו עובדים עם מסעדות, מעדניות ועסקי מזון בכל הארץ. מתוך הניסיון שצברנו אנחנו יכולים לתת לכם טיפים לבחירת סלטים מוכנים מומלצים לעסק שלכם. הנה חלק מהם

מגוון סלטים רחב והיצע עשיר

בתור בעלי עסק למזון (וזה לא משנה אם זו מעדניה או בית מלון) אתם וודאי צריכים מגוון עשיר של סלטים שמשתנה בהתאם לביקוש הלקוחות שלכם. פעם זה יכול להיות סלט קינואה, פעם מטבוחה, פעם אחרת תצטרכו סלטי טונה במגוון טעמים ופעם נוספת רוטב לפיצה. לפני שאתם בוחרים את מבין ספקי סלטים ברשימה שלכם, דאגו לוודא שהוא מסוגל לספק לכם את כל מה שאתם צריכים. בחרו יצרן סלטים שיש לו תפריט מגוון ועשיר כולל אפשרות לייצור סלטים בהתאמה אישית לצרכים שלכם. כך תוכלו לייעל את תהליך הרכש של הסלטים ולדאוג שתקבלו את כל מה שאתם צריכים מספק אחד.

סלטים מוכנים בטעמים ביתיים

כשמחליטים לקנות סלטים מוכנים מיצרן חיצוני עושים למעשה "וויתור" על הכנה של המוצרים אצלכם. אנחנו קוראים לזה וויתור כי אתם למעשה לא שולטים בתהליך ההכנה ולא יכולים לדעת במאה אחוז שזהו תהליך שדומה ככל הניתן לתהליך ביתי. הרי מה אתם רוצים בסופו של דבר? לייעל את העבודה שלכם מבלי לוותר על סלטים איכותיים בטעמים ביתיים. ספק סלטים מוכנים מומלץ הוא כזה שמצליח לייצר סלטים בתהליך שדומה ככל הניתן לתהליך ביתי וכתוצאה מכך גם לטעם ביתי. איך תדעו את זה? תטעמו את המוצרים שלכם , תתעניינו בתהליכי ההכנה ואם צריך גם תוכלו לבקר במפעל כדי להתרשם בעצמכם.

אחסון ושינוע על פי נהלים מחמירים

רבים חושבים שטריות ואיכות חומרי הגלם הם החשובים ביותר אבל יש חלק נוסף שחשוב לדבר עליו והוא האופן בו מאחסנים את הסלטים ומשנעים אותם אל הלקוח. ישנם נהלים ברורים שנכתבו על ידי משרד הבריאות וכוללים אחסון במקררים מיוחדים ושינוע במשאיות קירור בלבד. יש לכך חשיבות מכרעת בבחירת יצרן הסלטים שלכם ואסור להקל בכך ראש. כיוון שאתם לא אלו שמכינים את הסלטים במטבח שלכם, מוטלת עליכם אחריות יתרה לדאגה לבריאות הלקוחות שלכם וזה אחד הדברים הראשונים שצריך לברר אצל יצרן הסלטים שלכם. יצרן סלטים מומלץ הוא אחד שדואג לעבוד על פי הנהלים ואף מחמיר בהם.