מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

יצרני רטבים בישראל - האפשרויות שעומדות בפני מסעדות

כדי להכין רוטב טוב ומוצלח לליווי של מנות צריך זמן, ציוד מתאים, כוח אדם מיומן ומקום ייעודי במטבח. צריך גם גישה לחומרי גלם מעולים , למתכונים מנצחים ולמיכשור מדויק.

למסעדות רבות אין את הזמן או התקציב בשביל להכין רטבים בעצמן והן בוחרות להיעזר בשירותים של ספקים חיצוניים למשימה. יש המון יצרני רטבים בארץ, חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות, אבל אם תבחרו את היצרן הטוב צפויה לכם התייעלות רצינית וחיסכון משמעותי בזמן וגם בכסף. בכלל האפשרויות שעומדות בפניכם נמצאים גם אנחנו - "סלטי גן". כבר מעל ל-30 שנים שאנחנו מייצרים רטבים למסעדות ועסקי מזון בכל הארץ ונשמח לעמוד גם לצידכם.

יצרני רטבים בסיטונאות עם מערך משלוחים או בלי

יש יצרני רטבים שלא מפעילים מערך משלוחים, מה שיצריך מכם להגיע אליהם ולאסוף את הרטבים. מצד אחד זה כנראה יהיה זול יותר ומצד שני זה יגזול מכם זמן נוסף. מנגד, יש יצרני רטבים בסיטונאות שכן מפעילים מערך משלוחים ובמקרה הזה הסחורה תגיע ישירות למטבח של המסעדה שלכם. הקפידו לוודא שהמשלוחים נעשים בתנאים מבוקרים, במשאיות קירור, ותוך עמידה בכל נהלי משרד הבריאות בכל מה שנוגע לשינוע מזון.

יצרני רטבים עם המיתוג שלכם

תוכלו לרכוש רטבים מוכנים באריזות סיטונאיות ולחלק לכלים שאתם צריכים ומנגד, ישנם יצרני רטבים שייצרו עבורכם בדיוק את האריזות שלכם כולל המיתוג שלכם. תוכלו כך לקבל לעסק את הרטבים ארוזים, ממותגים ומוכנים לשימוש של הלקוחות שלכם. לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות וכמובן שהכל בסופו של דבר עניין של תקציב. אצלנו ב"סלטי גן" מייצרים מגוון רחב של רטבים לסלטים, מאפים, תוספות ומאכלים נוספים וישנה אפשרות לאריזות סיטונאיות או אריזות ממותגות עם פרייבט לייבל.

ספק רטבים מוכנים שלא מייצר בעצמו

אפשרות נוספת שקיימת בשוק המסעדנות היא להזמין רטבים מספק שלא מייצר את הרטבים בעצמו אלא מייבא או אוסף מיצרנים מקומיים. היתרון הוא שאפשר להשיג כך מגוון גדול יותר של רטבים אבל אין אפשרות לייצור בהתאמה אישית שמסעדות רבות זקוקות לה. אצלנו ב"סלטי גן" ניתן לפתח ולייצר בדיוק את הרוטב שאתם זקוקים לו תוך התאמה מדויקת לטעמים שלכם ושל הלקוחות שלכם. זו באמת הדרך להתייעל במטבח מבלי לוותר על איכות או להתפשר על כל דבר אחר.