מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

מה הופך את הליך ייצור החומוס שלנו לייחודי?

כדי למכור חומוס למסעדות, מעדניות ועסקי מזון בישראל צריך הרבה אומץ. אחרי הכל מדובר בממרח הלאומי ומי שלא יקפיד על איכות וטעם יפול בגדול.

ולישראלים יש חוש טעם מאוד מפותח כשזה נוגע לחומוס וממש אי אפשר לעבוד עליהם. אתם יכולים לקרוא לנו "אמיצים" אבל האמת היא שאנחנו פשוט אוהבים את מה שאנחנו עושים ומאוד בטוחים בחומוס שלנו וזו הסיבה שאנחנו מייצרים ומשווקים אותו. לפי התגובות בשטח, אנחנו מצליחים לייצר חומוס טרי, איכותי ומשובח שמגיע ללקוחות בכל הארץ. מה הופך את תהליך הייצור שלנו לייחודי ואת התוצאה הסופית לאיכותית? הנה חלק מהסודות שלנו

בחירה מוקפדת של חומרי הגלם שנכנסים לסיר שלנו

האחראים הכמעט בלעדיים של התוצאה הסופית של החומוס הם חומרי הגלם שמשתמשים בהם וזה אחד הדברים שלעולם לא נתפשר עליהם. בתהליך הייצור של החומוס שלנו כלולים אך ורק חומרי גלם מעולים שנבחרו בקפידה וזה כולל כמובן את גרגירי החומוס אך גם את הטחינה, את התבלינים ואת כל מה שנכנס לסיר. אנחנו מאמינים שרק חומרי גלם מעולים יכולים לספק תוצאה מעולה וזה בא לידי ביטוי בכל הסלטים שלנו וכמובן שגם בסלטי החומוס האהובים.

בישול איטי וסבלני בלי קיצורי דרך

אחרי שדאגנו למרכיבים איכותיים שייכנסו לממרח החומוס שלנו הגיע הזמן "לטפל" בבישול עצמו. אז גם במקרה הזה אין סודות גדולים מידי וכדי להשיג תוצאה מעולה צריך זמן וסבלנות. גרגירי חומוס צריכים להתבשל לאורך זמן רב עד שיגיעו לרכות המדויקת ואין אפשרות לקיצורי דרך כאלה ואחרים. כדי להכין חומוס צריך חומרי גלם מעולים, מתכון מוצלח והרבה סבלנות. בלי אלו לא תגיעו לתוצאה איכותית.

אחסון ושינוע על פי סטנדרטים מחמירים ששומרים על איכות החומוס

העבודה לא מסתיימת כשמסיימים להכין את החומוס ומגיעים לתוצאה מעולה ולמעשה בלי אחסון ושינוע טובים לא נשמור על התוצאה שהשגנו. אנחנו ב"סלטי גן" פועלים לפי הסטנדרטים המחמירים של משרד הבריאות בכל מה שקשור לאחסון ושינוע של הסלטים שלנו. אנחנו מובילים אותם במשאיות קירור אל הלקוחות כך שהחומוס נשמר טרי ואיכותי לאורך זמן. השלבים האלו הם חלק בלתי נפרד מתהליך ייצור החומוס שלנו ולעולם לא נוותר עליהם.