מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

מה הופך חומוס לחומוס מסעדות?

לכל חומוסיה או מסעדה יש את "סוד החומוס" שלה. הסוד הזה הוא זה שגורם ללקוחות לחזור אליה פעם אחרי פעם בשביל החומוס האגדי ואהוב כל-כך.

יש מסעדות שמכניסות שום לבלילה, אחרות מגדילות את אחוז הטחינה, יש את אלו שמבשלות את החומוס על פתיליה בדיוק כמו פעם, ויש כאלו שלעולם לא יגלו את סוד החומוס שלהן. מה שבטוח הוא שחומוס במסעדות נושא בתוכו הרבה יותר מגרגירים וטחינה, והוא כולל אוסף של רגשות, תחושות, זיכרונות ומחשבות. דבר אחד נוסף שברור לכל בעל מסעדה זה שהכנת חומוס מצריכה הרבה עבודה, זמן, משאבים ותשתית (כלים, ציוד ומקום במטבח). אנחנו בסלטי גן מכינים חומוס למגוון מסעדות ועסקי מזון ברחבי הארץ תוך הקפדה יתרה על חומרי גלם מעולים ותהליך הכנה ביתי. דרך אגב, גם אנחנו לא מתכוונים לגלות את "סוד החומוס" שלנו, סוד זה סוד…

חומרי גלם משובחים

כל מסעדה או חומוסיה מצליחה או לפחות כזו שמחשיבה את עצמה איכותית, לא תוותר על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. זה יתחיל בבחירת גרגירי החומוס איכותיים, ימשיך בשימוש בטחינה מעולה, שמן זית משובח והקפדה יתרה על כל רכיב שייכנס לחומוס. אנחנו בטחים שגם אנשים שמכינים חומוס בבית יקפידו על חומרים איכותיים, אלא שחומוס במסעדות חייב לעמוד בסטנדרט מסוים ולכן אין מקום לפשרות.

תהליך הכנה מסורתי בלי קיצורי דרך

בעוד בשלנים ביתיים יכולים מעת לעת לקצר תהליכים ולעשות שימוש בגרגירי חומוס משומרים למשל או בקיצורי דרך אחרים, מסעדות לא יכולות להרשות לעצמן את זה. כשאתם קונים חומוס מסעדות אתם יכולים להיות בטוחים (כמעט תמיד) שזה חומוס נעשה בתהליך הכנה מסורתי בדיוק כמו בספר. גם במטבח של סלטי גן אנו מכינים מידי יום ממרח חומוס איכותי בתהליך ביתי , בדיוק כמו פעם.

הקפדה על תקנות ונהלי בריאות מחמירים ביותר

מסעדות רבות מעדיפות שלא להכין או להגיש חומוס מחשש שלא יעמדו בנהלי הבריאות המחמירים. חומוס הוא מוצר "רגיש" מאוד שאי הקפדה על הנהלים, עלולה להביא לקילקולו ולפגישה בבריאותם של הלקוחות. כשמגישים חומוס בעסקי מזון חשוב לוודא שהחומוס נשמר בתנאים נאותים, משונע ומפוץ על פי הנהלים ומוגש אך ורק בתאריכים המותרים. המשימה לא תמיד קלה במיוחד ולכן עסקי מזון רבים בוחרים להשתמש בחומוס מסעדות שמיוצר במקום אחר. אנחנו מזמינים אתכם לטעום את החומוס שלנו ולהצטרף לכל הלקוחות שבחרו חומוס מסעדות של מותסלטי גן ונהנים מידי יום ממוצר איכותי, אמין, טרי וכזה שעומד בכל תקנות הבריאות המחמירות.