מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

מחפשים ספקי מזון למסעדה? תכירו את קסם הסלטים המוכנים

המסעדה שלכם היא הבייבי שלכם. השקעתם בה המון כסף, המון זמן, המון מחשבה וחשוב לכם שהיא תגדל, תצמח וכמובן שגם תרוויח. חשוב לכם שהסועדים יהיו מרוצים, שיהיה להם טעים ושהם יבואו שוב ושוב לאכול אצלכם. יש לנו דרך לעזור לכל זה לקרות!

על קנייה של סלטים מוכנים כבר חשבתם? רגע לפני שאתם פוסלים את הרעיון על הסף מתוך מחשבה שאי אפשר גם לרכוש מוצרים מוכנים וגם להגיש אוכל איכותי, כדאי שתכירו את "סלטי גן". אנחנו מייצרים סלטים במפעל הבוטיק שלנו כבר מעל ל-30 שנים ומשווקים למסעדות ועסקי מזון בכל הארץ. אנחנו משתמשים אך ורק בחומרי גלם משובחים, מקפידים על תהליך הכנה ביתי, על עמידה בנהלי משרד הבריאות ועל התאמה מדויקת וספציפית של כל מוצר ללקוח שזקוק לו. מעכשיו גם אתם יכולים לשדרג את התפריט שלכם, להציע ללקוחות שלכם מזון מגוון ואיכותי ומעל הכל להתייעל בניהול המסעדה מבלי לוותר על האיכות. זה אפשרי!

שיווק סלטים מוכנים איכותיים למסעדות

כשאנחנו אומרים "סלטים מוכנים" אנחנו מתכוונים לסלטים שמגיעים אליכם במשאיות קירור מתקדמות וכל מה שנותר לכם הוא לפתוח את הקופסה ולהגיש ללקוחות שלכם. בלי לערבב, בלי לטגן, בלי לקצוץ ובלי תהליך הכנה מפרך. אם חשבתם שסלטים מוכנים ואיכות לא יכולים ללכת ביחד, כנראה שעוד לא פגשתם את הסלטים שלנו. אנחנו עוסקים בשיווק סלטים למסעדות כבר עשרות שנים ונהנים ממאגר לקוחות גדול שמאמין בנו ובמוצרים שלנו.

חיסכון משמעותי בזמן, כסף וכוח אדם

מעבר לזה שתוכלו להגדיל את המוצרים שתגישו ללקוחות במסעדה שלכם, שימוש בסלטים מוכנים יחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף. הכנה של סלטים איכותיים מצריכה זמן, מקום במטבח, צוות עובדים מיומן ולא מעט בירוקרטיה. אנחנו מזמינים אתכם לחסוך את כל אלו ולקבל את המוצר המוגמר ישירות אליכם לעסק. טריים, איכותיים, טעימים להפליא ומתאימים לכל מסעדה באשר היא.

תפריט סלטים ומוצרים מוכנים מגוון ועשיר בהתאמה אישית לצרכים שלכם

תפריט הסלטים שלנו כולל מגוון גדול במיוחד של סלטים שכנראה לא הייתם מכינים אצלכם: סלטי חצילים בהמון סוגים, סלטי קטניות, סלטי טונה, סלטי כרוב בטעמים שונים , סלטים חיים , ממרחים, רטבים ועוד ועוד. בנוסף לתפריט הקיים, נשמח לפתח ולייצר עבורכם סלטים ומוצרים מוכנים לפי הצרכים שלכם.