מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

מפעלי סלטים באזור המרכז

אנחנו עובדים עם עסקי מזון מובילים במרכז ומספקים להם מגוון רחב של מוצרים איכותיים שחוסכים להם מקום, זמן והרבה מאוד כסף. נשמח לעבוד גם איתכם!

החומוס הממכר שלנו, סלטי הטונה שמשדרגים כל כריך, הרטבים שמקפיצים את הסלט לגבהים חדשים ועוד המון מוצרי מזון איכותיים שהולכים לעשות לכם חיים קלים בעסק. זה לא משנה אם אתם מנהלים מטבח של מסעדה, מעדניה, מלון או בית קפה, מה שמשנה הוא שתדעו לנהל אותו בצורה יעילה וחסכונית ובדיוק בגלל זה אנחנו כאן. "סלטי גן" הוא מטבח בוטיק לייצור סלטים ומוצרי מזון בסיטונאות.

יצרן סלטים מוכנים באזור המרכז

אם אתם מנהלים עסק מזון במרכז אתם בטח לא רוצים להזמין סלטים מוכנים ממפעל שנמצא בצפון. השינוע הארוך והדרך שיעברו המוצרים מהמפעל ועד אליכם עשויים לגרוע מהאיכות ומהטעם. מסיבה זו כדאי לכם להתמקד במפעלי הסלטים במרכז, ולשמחתכם יש לא מעט כאלה. מפעל "סלטי גן" עסוק למעלה מ-30 שנה בייצור סלטים ומוצרי מזון מוכנים וממוקם באיזור תעשייה בית דגן, בסמוך לעסקי מזון נוספים. אנחנו מקפידים על אחסון ושינוע בתנאים מחמירים ועל פי נהלי משרד הבריאות, כדי שהכל יגיע אליכם טרי וטעים בדיוק כמו שהוא יצא מהמפעל שלנו.

מפעל סלטים איכותי ומומלץ בתל אביב והסביבה

כפי שוודאי שמתם לב רשימת יצרני הסלטים המוכנים באיזור המרכז היא ארוכה במיוחד, מה שהופך את הבחירה שלכם לקשה. אז איך בכל זאת בוחרים? מחפשים יצרן שיש לו תפריט עשיר ומגוון, יצרן שמספק מוצרים איכותיים ומשתמש בחומרי גלם מעולים, אחד שעומד בנהלי משרד הבריאות המחמירים, שהמחירים שלו נוחים, והשירות שלו טוב. כל אלו יסייעו לכם לייעל את העסק ולחסוך זמן וכסף בעבודה השוטפת שלכם.

שיווק סלטים למסעדות במרכז

לקוחות רבים לא יודעים את זה, אבל מסעדות ועסקי מזון רבים במרכז נעזרים במוצרים מוכנים של מפעל סלטים. אלו יכולים להיות רטבים מוכנים, ממרחים, סלטים במגוון טעמים ועוד. כל עוד מקפידים לבחור מפעל איכותי ואמין, הלקוחות שלכם לא ירגישו בהבדל. אנחנו ב"סלטי גן" עובדים עם מסעדות ועסקי מזון מובילים כבר שנים רבות ומספקים להם את המוצרים ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מזמינים גם אתכם להתרשם מהתפריט המגוון שלנו או לספר לנו על הצרכים הייחודיים שלכם ונדאג לפתח לכם מוצרים מותאמים אישית לתפריט שלכם.