מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

מפעל סלטים - הפתרון האולטימטיבי למסעדות ומעדניות

אנחנו "סלטי גן" ואנחנו מפעל בוטיק לייצור סלטים שפועל כבר למעלה מ-30 שנה. אנחנו מייצרים סלטים, טריים ומבושלים, למטבחים עסקיים ברחבי הארץ ונשמח לעמוד גם לצידכם. אנחנו כאן כדי שלכם יהיה יותר קל!

אם אתם בעלי מעדניה או מסעדה ועדיין אין לכם מפעל סלטים שאתם עובדים מולו, הגעתם למקום הנכון! אנחנו יודעים כמה זה קשה לנהל עסק מתחום המזון, כמה קשה להגיע לשביעות רצון של הלקוחות ובעיקר לנהל עסק יעיל ורווחי. רכישת סלטים ממפעל סלטים למעדניה או למסעדה שלכם תחסוך לכם המון זמן, לא מעט כסף, מקום במטבח, כוח אדם ותעזור לכם לייעל את העבודה בעסק ולדאוג שהוא יהיה רווחי. רק שימו לב שאתם רוכשים מוצרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

מפעל סלטים עם תפריט סלטים מגוון

מגוון רחב של סלטים הוא הכרחי כשבוחרים לעבוד עם מפעל סלטים לעסק שלכם. הרי לא תרצו לרכוש ממפעל אחד מספר מוצרים ומעוד מפעל מוצרים נוספים. זה יסרבל את העניין ובמקום להקל עליכם רק יסבך את הכל. כשאתם בוחרים מפעל סלטים לעבוד איתו וודאו שיש לו את כל מה שאתם מחפשים: סלטים טריים, סלטים מבושלים, סלטי דגים, סלטי קטניות, רטבים וכל מה שדרוש לכם כדי לייעל את העבודה בעסק.

מפעל סלטים עם אופציה לייצור סלטים בהתאמה אישית

לכל עסק יש את הצרכים שלו וחשוב שלמפעל הסלטים שתעבדו מולו תהיה אופציה של פיתוח וייצור סלטים בהתאמה אישית. מפעל שיוכל להוציא או להוסיף רכיב מסוים, לשנות את התיבול המקורי של הסלט, לארוז אותו באריזה שתבחרו עם מיתוג שלכם וכו'. הגמישות הזו יכולה לסייע לכם המון ביעילות של העסק ולא כל מפעל סלטים פתוח לכך. אצלנו בסלטי גן יש את האופציה לייצור סלטים בהתאמה אישית, אנחנו קשובים לכם ונשמח ביחד איתכם לפתח ולייצר בדיוק את מה שאתם זקוקים לו.

שיווק סלטים בסיטונאות עם הקפדה על טריות ובטיחות המזון

כל מוצר שאתם מגישים בעסק שלכם הוא תחת האחריות שלכם, כולל מוצרים שמישהו אחר מכין ואתם רוכשים ממנו. זה אומר שאם אתם בוחרים להיעזר בסלטים מוכנים ממפעל סלטים עליכם מוטלת החובה לוודא שאותו מפעל עומד בתקני בטיחות המזון המחמירים ביותר, גם במהלך ההכנה וגם בשינוע של הסלטים למטבח שלכם. וודא שהמפעל פועל על פי נהלי משרד הבריאות, שהוא הגייני ושכל המוצרים שלו נשמרים בטריות מקסימלית עד ההגעה אליכם.