מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סיבות טובות להחליט לא להקים סלטיה בעסק

יש לכם את האפשרויות להכין סלטים בעצמכם ושיהיו ברמה מעולה כמו שאתם רוצים? אם לא, אז חשוב שתכירו את האופציה של רכישת סלטים ע"י ספק שמתעסק רק בזה. הנה כמה סיבות טובות לעשות את זה ולוותר על הקמת מטבח סלטים בעסק:

אנחנו יודעים שאתם רוצים להכין ולייצר את הכל בעצמכם בעסק שלכם. שלכל מה שמוגש לסועדים שלכם יהיה את החותמת האישית שלכם ובעיקר את האחריות שלכם. שאתם תדעו בדיוק מה נכנס לכל דבר ושהתוצאה הסופית תהיה בדיוק כמו זו שאתם אוהבים. כל זה נכון והכרחי כשמדובר בעסקים מתחום המזון, ובכל זאת כשזה נוגע למטבח סלטים זו לא תמיד תהיה ההחלטה הנכונה. הכנה של סלטים (טריים או מבושלים) זו משימה שמצריכה מקצועיות, כוח אדם מיומן, מקום ראוי (ממש מטבח מיוחד בשביל זה), חומרי גלם מעולים ובסופו של דבר מדובר העבודה רבה ונוספת.

רכישת סלטים מוכנים מספק מומלץ חוסכת זמן עבודה יקר

תוצאה של סלט טוב היא תהליך של מיון ירקות, קילוף, קיצוץ, בישול, מעיכה , תיבול ובסלטים נוספים יש אפילו עוד פעולות שצריך לבצע. הכנה של סלט טוב (בין אם מבושל ובין אם טרי מצריכה הרבה מאוד זמן וזמן , כידוע לכם, הוא אחד מהמשאבים היקרים ביותר של בעלי עסקים. אנחנו ממליצים לחסוך את הזמן היקר ולבחור בסלטים של "סלטי גן" שיגיעו אליכם לעסק ארוזים ומוכנים לאכילה או להגשה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לפתוח את הקופסה, להעביר לכלים שתבחרו ולהגיש.

סלטים מוכנים בסיטונאות יאפשרו לכם לחסוך בכוח אדם מקצועי

נכון שלא הייתם נותנים לכל אחד להכין את פסטת הדגל בעסק שלכם? או לפתוח בצק לפיצה האהובה על הלקוחות שלכם? בשביל להגיש את המנות המדויקות שלכם אתם בוחרים להכשיר כוח אדם מקצועי שיעשה את זה לאחר הכשרה מתאימה שתתנו לו. בדיוק ככה זה צריך להיות עם הכנה של סלטים. אז כן, כדי להחזיק מטבח סלטים בעסק תצטרכו שף סלטים ועובדים שיעברו הכשרה מתאימה. יש לכם את אלו? לנו יש ונוכל לאפשר לכם לחסוך בכוח אדם מקצועי שכידוע, קשה מאוד להשיג בימים אלו.

סלטים מוכנים מאפשרים לעסקי מזון תפריט מגוון ועשיר במיוחד

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מתפריט הסלטים שאנחנו משווקים ללקוחות שלנו שכולל : סלטים טריים, סלטים מבושלים, סלטי קטניות, סלטי דגים, רטבים ומה לא...? לכל סלט יש מספר גירסאות ויש לנו גם אופציה של ייצור סלטים בהתאמה אישית. אם תחליטו שלא להקים מטבח סלטים בעסק ולרכוש את המוצרים שלנו תוכלו להציע ללקוחות שלכם מגוון עצום של סלטים, כנראה הרבה יותר גדול מזה שהייתם מציעים אם הייתם מכינים בעצמכם.