מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים ביתיים בסיטונאות

אנחנו ב"סלטי גן" מאמינים ופועלים כדי שגם אתם תאמינו שסלטים בסיטונאות יכולים להיות טעימים ואיכותיים כמו אלו שתכינו בבית או במטבח של העסק שלכם.

כשמדובר על סלטים ישנם הבדלים משמעותיים בין סלטים שמכינים במטבח ביתי לבין סלטים שמיוצרים במפעל. ההבדל המהותי בא לידי ביטוי בטעם, כאשר סלטים ביתיים נחשבים לטעימים יותר ומדויקים יותר. זה קשור בחומרי הגלם, בתהליך ההכנה ובחומרים המשמרים שמכניסים לסלטים. אם פעם גורלם של סלטים בסיטונאות (אלו שנמכרים בסופר ובמעדניות השונות) היה להיות בטעמים מלאכותיים ועם שלל טעמי לוואי, היום זה ממש לא חייב להיות כך. האמצעים הטכנולוגיים החדישים שפותחו מאפשרים ליצרני סלטים להגיע לטעמים קרובים ככל הניתן לאלו שמתקבלים מהכנה ביתית.

סלטים מוכנים איכותיים

כמו שציינו, העובדה שאנחנו משווקים סלטים "מוכנים" לא פוגעת בטעמים שלהם והתוצאה היא טעם ביתי, מדויק וטעים להפליא. אז מה הסוד שלנו? האמת היא שאין פה סודות וברגע שמשתמשים בחומרי גלם איכותיים ומקפידים על תהליך הכנה ביתי יוצאים סלטים בטעמים כמו בבית. זה בדיוק הקו המנחה שלנו בסלטי גן: לייצר עבורכם את הסלטים הביתיים שלנו שתוכלו להגיש או למכור אותם ללקוחות שלכם, כאילו הכנתם אותם אצלכם במטבח.

סלטים ביתיים למעדניות ומסעדות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מתחום המזון מוותרים על הכנת סלטים אצלם במטבח ובוחרים לקנות סלטים מוכנים. הכנה של סלטים איכותיים מצריכה זמן, מקום במטבח והקצאת כוח אדם נוסף, וזה מה שמביא עסקים רבים לקנות סלטים מוכנים. ה"וויתור" הזה מתאפשר רק בזכות העובדה שניתן למצוא סלטים איכותיים וטריים עם טעם מדויק שמרגיש כאילו הכינו את זה במטבח ביתי. בין לקוחותינו תמצאו מעדניות שמוכרות אוכל מוכן, מטבחים של בתי מלון ודוכני מזון, חברות קייטרינג ועוד.

תפריט מגוון ועשיר והקפדה על נהלי הבריאות המחמירים ביותר

תפריט הסלטים של "סלטי גן" כולל מגוון מוצרים רחב במיוחד של סלטי חומוס, סלטי טונה, סלטי קטניות, ממרחים, רטבים ומה לא...? בנוסף לתפריט הקבוע שלנו אנחנו מייצרים סלטים ומוצרים נוספים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. לאורך כל תהליך ההכנה, החל ממיון חומרי הגלם, דרך הכנת הסלטים והאחסון שלהם, ועד לשינוע אל לקוחותינו אנחנו מקפידים על נהלי בריאות מחמירים. הסלטים המוכנים שלנו מגיעים אליכם בטריות מקסימאלית ובטעמים נהדרים.