מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים ושילובים שלא חשבתם שקיימים

סלט הוא כבר מזמן לא רק עגבניה, מלפפון וחסה ומבחינת שילובים ומרכיבים השמיים הם הגבול! מתוק עם מלוח, קטניות עם ירקות, פירות עם ירקות, רטבים על בסיס מרכיבים מיוחדים ובאמת שהכל הולך.

שלא תטעו! לא יעזור להכניס לקערה מלא מרכיבים וירקות ולצפות שהנה יוצא לכם סלט מיוחד עם שילוב טעמים מופלא. סלט טוב הוא מלאכת מחשבת שדורשת הבנה במרכיבים, שימוש בחומרי גלם מעולים, יצירתיות, דיוק ותעוזה. "סלטי גן" הוא מטבח בוטיק לייצור סלטים (ועוד מגוון מוצרים נוספים) ושילובים מיוחדים זו המומחיות שלנו. בתפריט שלנו תמצאו סלטים שלא מוצאים בכל מקום והם פותחו לאחר אינספור ניסיונות כדי להגיע לטעם המושלם.

סלטי קטניות במגוון טעמים

עד לפני כמה שנים כל מה שהכיל קטניות היה מראש נחשב לתבשיל אבל הנה פתחנו את הראש והבנו שסלט יכול לכלול גם מרכיבים שלא מוגדרים כירקות או פירות. קטניות הן חומר גלם נפלא להכנה של מגוון סלטים והן מקבלות אליהן באהבה טעמים ומרכיבים כך שאפשר להכין מהם סלטים מופלאים. אפשר לשלב עדשים עם בטטה, בורגול או קינואה עם עשבי תיבול, קינואה עם חמוציות ועוד מגוון שילובים שיוצרים ביס מלא טעמים ומירקמים.

סלטי חצילים עם שילובי טעמים מיוחדים

חצילים הם חומר גלם כל-כך מיוחד שכמעט כל מה שנשלב אליהם יצא נהדר. אפשר להגיש אותם צלויים, מטוגנים, בממרח, בפרוסות, ולשלב אליהם כל-כך הרבה דברים. מה למשל? מלפפון חמוץ, גמבה, שום כמובן, עשבי תיבול, מיונז, טחינה, ועוד כל כך הרבה דברים. כמובן שחשוב דיוק בשילוב והבנה בחומרי גלם כדי ליצור סלט טוב, אבל אם עושים ניסיונות אפשר להגיע לתוצאות מעולות. תפריט סלטי החצילים שלנו כולל מגוון גדול במיוחד של סלטים וממרחים על בסיס חצילים עם שילובים מיוחדים ומפתיעים.

סלטי ביצים ודגים עם שילובי מרכיבים מיוחדים

סלט ביצים שיש בו יותר ממיונז ומלח? סלט טונה שכולל מרכיבים נוספים חוץ ממיונז? בהחלט כן! כמו שאמרנו, אם פותחים את הראש ואת המחשבה אפשר להגיע לתוצאות נהדרות וליצור סלטים מופלאים עם שילוב מרכיבים מפתיע ובאמת טעים. כך למשל תמצאו אצלנו סלטי טונה עם מיונז, גמבה, סלרי, מלפפון חמוץ וירקות אחרים. או סלט ביצים עם שילוב של עשבי תיבול שמקפיץ את הטעם שלו. לא מצאתם את שילוב הטעמים שאתם מחפשים? נשמח לפתח ולייצר עבורכם סלטים בהתאמה אישית על פי מתכון ורעיון שתתנו לנו.