מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים חריפים בסיטונאות

העיקצוץ הזה בלשון, הטעמים שנפתחים ברגע אחד, הרצון לאכול מזה עוד ועוד ועוד… אנחנו שרופים (תרתי משמע…) על סלטים חריפים ואנחנו יודעים שגם הלקוחות שלכם.

החיך הישראלי מאוד אוהב חריף וסלטים חריפים הם חלק בלתי נפרד מהתפריט במגוון בתי קפה, מסעדות, חברות קייטרינג ועסקי מזון אחרים. יש לכם זמן להכין סלטים חריפים בעסק שלכם? לסנן, לחתוך, לבשל, לתבל, לטחון, לאחסן? סלטים חריפים מצריכים זמן וסבלנות בתהליך ההכנה ואצלנו ב"סלטי גן" יש זמן וסבלנות בשפע. אנחנו מייצרים סלטים במגוון רחב חריפים בסיטונאות ומשווקים למטבחים עסקיים ברחבי הארץ. נשמח להכניס פלפל גם לחיים שלכם!

יצרן סחוג למסעדות

אנחנו בוחרים את הפלפלים החריפים ביותר והטריים ביותר, ממיינים אותם, קוצצים אותם עם תבלינים איכותיים עד שמתקבל סחוג סמיך, חריף ומתובל. יש לנו סחוג ירוק או אדום ואנחנו מייצרים אותם בסיטונאות כבר מעל ל-30 שנים. את הסחוג המוכן נארוז באריזות גדולות, או קטנות וממותגות, לפי בקשתכם ונשנע אותו במשאיות קירור ישירות למטבח של העסק שלכם. לכם יישאר רק לפתוח את הקופסה ולקצור את המחמאות.

סלט מטבוחה מוכן בסיטונאות

כמו לסחוג, גם למטבוחה החריפה שאנחנו מבשלים אצלנו, אנחנו בוחרים את העגבניות היפות ביותר, את השום הטרי ביותר, ואת הפלפלים החריפים ביותר. המטבוחה שלנו מתבשלת בסבלנות ובאיטיות עד שמתקבלת ריבה אדומה, חריפה וכל-כך אהובה. אנחנו מייצרים מטבוחות חריפות (וגם כאלה פחות חריפות) למעדניות, בתי קפה, מסעדות ובין לקוחותינו תמצאו גם חברות קייטרינג, בתי מלון, חדרי אוכל מוסדיים ועוד.

ספק סלטים חריפים בייצור מותאם אישי

בחריפות יש סקאלה שלמה שנעה בין חריף אש לחריף סולידי יותר. כשאתם מחליטים לרכוש סלטים חריפים מיצרן חיצוני חשוב שתבדקו שהסלטים שהוא מייצר עומדים בסקאלה הדרושה לכם. היתרון אצלנו ב"סלטי גן" הוא שניתן לייצר ולפתח עבורכם את הסלטים בהתאמה אישית לטעם של הלקוחות שלכם. נוכל לעדן (או לחזק) את רמת החריפות של הסלטים וכך לדייק ולקלוע לטעמים של הלקוחות שלכם. בין מגוון הסלטים החריפים שלנו תמצאו סחוג, סלטי מטבוחה, סלטי חצילים, ממרחים ועוד.